Vraag

verkracht

  • 10 June 2022
  • 6 reacties
  • 1975 Bekeken

Badge

Ik ben 12 jaar en word erg gepest op school. Ze slaan mij en schelden me uit voor de volgende dingen,

  • Dikzak
  • Lelijke goudvis
  • Baviaan
  • Teennagel eter
  • Paashaas
  • Chinese ballen bijter
  • Konijnen pijper
  • Kikker
  • Kanker papzak

 

Ik dacht dat het hier bij bleef, maar het ging nog wel een stukje verder dan dat. Ze slaan en schoppen mij sinds kort ook en dan houden ze hun arm om me keel zodat ik geen lucht krijg en dan ben ik aan het spartelen voor help maar het boeit niemand

 

Ik zit sinds kort ook in de 1ste klas, en ik ga bijna naar de 2e. Ik ben pas geleden verkracht door mijn natuurkunde docent.  wat moet ik doen?

 

-tekst aangepast door De Kindertelefoon vanwege forumregel 10 Topics met het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn niet toegestaan.-


6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Geef het pest gedrag aub aan bij een docent of ouder, en doe aangifte voor de verkrachting. De langer je het voor je houd de langer het je dwars zit

Badge

geeft even meer uitleg over de verkrachting

Reputatie 1
Badge +1

verkrachting is dat je mensen dingen doen met je lichaam zoals bij jongens de pimol of bij mijsjes de vagina zomaar an raken zonder jouwn toesteming en meer zoals pijpen aftrekken neuken en meer dat is verkrachting

 

Reputatie 1
Badge

Hoi, wat vervelend

Ik zou gaan praten als ik jouw was met iemand die je kan vertrouwen. Vaak zijn er wel vertrouwenspersonen op scholen. Hier kan je anoniem, of niet anoniem terecht. Deze personen kunnen je helpen, een soort therapeut idee. Hun mogen niks vertellen aan iemand tenzij ze jou toestemming hebben. Ze zullen jouw betrekken in plan van aanpak en als je je er ongemakkelijk van wordt of gewoon niks wilt doen. Dan is dat jou keuze. Ook zouden ze kunnen helpen met het vertellen aan je ouders,  als je dat natuurlijk wilt. Ik denk dat dit heel erg voor jou zou kunnen helpen. Je hebt zo te horen heel veel meegemaakt. Maar zo te horen ben je ook zo stoer en sterk!! 

Reputatie 7
Badge +15

Ik sluit me aan bij wat @idk.anoniem.07025 hierboven mij zegt, maaar heb nog een kleine aanvulling:

 

centrumseksueeel geweld Dit is het linke

( om t praten over je verkrachting) 

 

en De kindertelefoon, om eens te chatten/bellen met een vrijwilliger…. 
 

kan beide geheel anoniem! 
 

Mij_Niet_Gezien 

ps, heb je de indruk dat er meek kinderen op schhool worden verkracht?! Om dat te stoppen, ga zo snel mogelijk naar een directeur/jaarleider/ andere docent/ mentor…..

 

 

ps. Er staat, dat je in jaar 1 zit… heb je dan al natuurkunde….?! Nog nooit van gehoordt…

Reputatie 2
Badge

verkrachting is dat je mensen dingen doen met je lichaam zoals bij jongens de pimol of bij mijsjes de vagina zomaar an raken zonder jouwn toesteming en meer zoals pijpen aftrekken neuken en meer dat is verkrachting

 

wat jij zegt is vooral aanranding. bij verkrachting vind er penetratie plaats.

Reageer