Skip to main content

verhalen over broekplassen, poepen, luiers en alles in die richting

• May 28, 2026
  • 0 reacties
  • 97 Bekeken

Tarrel
Forum|alt.badge.img

ik ben benieuwd of mensen nog (misschien genante) verhalen hebben over broekplassen enz. ik vind dit zelf namelijk heel geil en heb zelf ook wel eens aparte dingen gedaan. Ik ben een jongen van 16 jaar en ik val op vrouwen, ik heb gemerkt dat er best veel jongens zijn die van broekplassen en luiers houden maar veel meiden het doen door incontinentie, is daar ook een keer iets genants mee gebeurt? ik hou vooral van openbare dingen doen en ik zal ook een van mijn ervaringen delen.

ik heb best wel veel gekke dingen gedaan zoals in een pashokje in een broek en luier plassen en vaker op een openbare wc onderbroek aangelaten en heel vaak in zwembad of omkleedhokjes geplast, maar ik denk dat de geilste keer was toen ik een under armour broek aanhad en ik een pakketje moest ophalen in het dorp en oppeens begon het keihard te regenen en ik moest best nodig plassen dus toen heb ik het in het midden van de straat boven een put laten gaan, er waren wel wat mensen maar ik denk niet dat iemand het heeft gezien omdat alles toch al nat was, het enigste wat mensen misschien konden zien was de stoom die er vanaf kwam door het temperatuurverschil. daarna was ik zo geil dat ik voor de eerste keer in mijn broek heb gepoept dus dat was ook geil.

als je wil kan je zelf ook je verhaal delen en als je je daar fijn bij voelt ook je geslacht, leeftijd en geaardheid zeggen.