Skip to main content

hoi ik ben 13, Ik trek wel is af net als nu en dan denk ik aan mensen neuken zonder velletje, maar bij mij zit het nog tot boven en als ik het naar beneden trek doet het pijn. 

(weet niet of het uitmaakt maar hij is 10cm)

Dit komt later wel losser te zitten mij lukte het eerst ook niet tot een paar maanden geleden(ben 14). Dus heb geduld


 ik had ook wat jij had en kreeg zalf van de huisarts en nu na 4 maanden is het heel makkelijk dus dat kan je ook doen

Ik heb t gewoon tegen mn ma gezegd en ze zei ik maak een afspraak bij de huisarts zonder iets awkwards ofzo of het gaat vanzelf weg gewoon vaak proberen


Gewoon blijven proberen onder de douche ofzo, dan is je huid wat losser namelijk


Ik ben zelf 14 maar op je 13 hoeft het nog niet los te zitten als het na maximaal 1 jaar nog niet loser gaat zitten kan je naar de huisarts gaan dan kijkt ze even of je zalf nodig heeft of een operatie ik heb dit zelf ook gehad ik heb toen eerst zalf geprobeerd en daarna moest ik een operatie maar bij de meeste mensen lukt de zalf wel


Trek je voorhuid stukje bij beetje naar beneden/achteren/terug tot het pijn begint te doe en dan weer terug, beter is het om het onder de douche te doen of in bad


Reageer