Heyy,
Als jullie geen seks hebben gehad en als er geen sperma in jouw vagina is gekomen kan je niet zwanger zijn dus ik zou me daar geen zorgen over maken hoor! :)
Liefs, ItsJustMe <3
Als de penis van de jongen niet in de vagina is geweest kan dat niet. Wel kan het als hij zijn zaad ejaculeerd op de vagina opening onder de clitoris tussen de schaamlippen.
Sperma wordt van dik kleverig spul tot meer waterig na 5 minuten al. Dan kan het naar binnen vloeien zeker als hij je gaat vingeren .
Hoi @AnoniemGirlyx Toen je vriend was klaargekomen is er toen sperma op of in de vagina gekomen?
Je bent waarschijnlijk bier zwanger tenzij je jezelf heb gevingerd met zijn verse sperma aan jou vingers
je kan voor de zekerheid altijd een zwangersschap test doen!!
als je nog nooit ongesteld bent geweest, is de kans dat je zwanger bent HEEL klein (het eitje kan al in de baarmoeder zitten maar dat is vgm maar 3 dagen lang ofz - ik ben nogal slecht in bio sorry)
als je al wel ongesteld bent geweest, moet je nadenken of iets van de sperma en/of het voorvocht je vagina heeft bereikt. zo niet, dan ben je 99,999999% niet zwanger (i mean er is altijd die 0,000001% ig)
zo wel, dan moet je zeker een test doen!
sterkte!