Vraag

veilig nudes sturen

  • 8 October 2020
  • 7 reacties
  • 1750 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Is er een manier om veilig nudes te sturen via snapchat zodat niemand weet wie het is zo ja zou iemand mij dat dan kunnen vertelen

 


7 reacties

Heyy

Het is sws niet verstandig om naaktfoto's te sturen, maar als je het dan toch doet. Zorg ervoor dat je hoofd er niet op is , geen persoonlijke uitzichten ( bedoel ik bv een moedervlek op je been ofzo, iets uniek) en geen persoonlijke spullen. 

Het is en blijft niet verstandig maar oke, als je het dan toch doet zorg er dan voor dat niemand erachter dat jij het bent.

Groetjs

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben het eens met @Kaas123 

je kunt een ander snapchat account maken met een andere naam?

ja en gwn nooit je hoofd of iets herkenbaars erop zetten

Je kunt gewoon naakt foto's sturen ik bedoel het is f*cking geil zolang je er maar achter staat.

Hier tips zodat je bijna niet gesiberpest kan worden.

1. Zorg voor een neutrale achtergrond zoals een witte muur of een andere kleur met niks dus gewoon een blanko muur of je voor je deur dat werkt ook.

2. Geen hoofd maar dan ook niets van je hoofd want lippen kunnen al veel verraden of je doet ineens knal rode lippenstift op zo iets wat je normaal niet doet. Zodat het extra moeilijk te zeggen is dat jij het bent als ze je gaan pesten.

3. Als je tatoo's hebt of piersings haal ze er uit of bedek het met een laag make-up of een herkenbaare moedervlek allemaal van dat soott dingetjes.

Tekst aangepast door Kindertelefoon

Ik stuur persoonlijk geen nudes maar heb wel tips :))

-zo als @Kaas123 geen persoonlijke bezittingen of kenmerken in beeld brengen, neem de foto bij een witte muur of zwarte. 

-zorg dat er geen reflector (een spiegel, glas, etc)

-zorg dat er geen fotokaders in beeld zijn

-maak de foto op een ongekend snapacc (liefst snap omdat de fotos niet opgeslagen kunnen worden en je kan zien als hij een ss genomen heeft

-pas op naar wie je het stuurt, doe je het een keer naar iemand die je geil mee aan het sturen bent dan oke maar pas op, je nudes kunnen ongewild verkocht worden :))

suc6

als je een foto stuurt op snap kan je m daarna weer verwijderen.

En op snap worden ook alle snaps vewijderd na 24 uur dus als je er een stuurt nadat diegenen het gezien heeft kan je het weer verwijderen

 

Badge

Heyy

Het is sws niet verstandig om naaktfoto's te sturen, maar als je het dan toch doet. Zorg ervoor dat je hoofd er niet op is , geen persoonlijke uitzichten ( bedoel ik bv een moedervlek op je been ofzo, iets uniek) en geen persoonlijke spullen. 

Het is en blijft niet verstandig maar oke, als je het dan toch doet zorg er dan voor dat niemand erachter dat jij het bent.

Groetjs

Dat is dus bij mij gebeurt en nu moet ik dus aan haar geld betalen zodat ze het niet aan mijn school en al mijn contacten stuurt dus weet jij iets te doen want jij klont slim

Badge

Het is handig om nooit een naaktfoto te versturen naar iemand, omdat als je bijvoorbeeld ruzie krijgt met diegene dan kan het zomaar zo zijn dat diegene bijvoorbeeld die foto doorstuurt naar andere mensen.

Dus niet doen.

Reageer