Skip to main content

Heyo weet iemand hoe ik veilig een Dick pick kan sturen op snap??

 

 bedankt:)

Dat kan volgens mij niet


Hey Mr bigD

100 procent veilig aan sexting doen is niet mogelijk, daar heeft MCES gelijk in.
Toch bestaan er trucjes om risico’s te beperken.

  • eerst en vooral wil ik je sterk aanraden ENKEL aan sexting te doen als je de persoon volledig vertrouwt. Dit betekent dat je jezelf moet inbeelden of je je in het echte leven ook naakt zou laten zien. Als je dat in het echte leven niet zou doen (let op: er is wel een kleine nuance: het is idd zo dat je meer zelfvertrouwen hebt achter een scherm dan in het echte leven.), dan is er ook geen haast om het online wel te doen. Neem je tijd om de persoon te leren kennen.
  • Op snap kan je zelf bepalen hoe lang je de foto laat zien.  Een grote tip: zet deze niet op oneindig. Beter doe je dit op 4 tot 5 seconden: zo geef je de ander de tijd om geil te worden maar verklein je het risico op screens of ander opnamemateriaal.
  • Op snap zie je ook dat er screens genomen worden: dit zorgt ervoor dat de meesten geen screens durven nemen. Let op, er zijn nog steeds mensen dat screens durven nemen en eens ze een screen hebben, kan je deze niet terug krijgen. 
  • Een  grote raad! Zelf heb ik al gehoord dat anderen een 2de gsm naast zich houden en zo foto’s nemen van de gsm waar ze foto’ s op krijgen. Ik heb hier geen tips voor, maar het is belangrijk dat je je bewust bent dat dit gebeurd. Als je aan sexting doet met iemand die je kent en weet dat hij/zij geen 2de gsm heeft is dit ook al een risico minder.

BE SAFE ON THE INTERNET!!!

Heel veel succes.

Groetjes, Zon

 


Gewoon niet je hoofd erop zetten. 


Zolang er geen herkenbare elementen zijn en je de ontvanger kan vertrouwen (je naam staat er immers bij), kan er niet heel veel mis gaan. Vooral dat tweede is belangrijk.

Overigens is het sowieso belangrijk dat de ontvanger wel op een dickpic zit te wachten. Anders is het simpelweg grensoverschrijdend en met een beetje geluk binnenkort strafbaar. :)


Heel eerlijk gezegd, ik screen nooit, maar hou er wel eens een tweede gsm bij om een foto van een snap te nemen. Niet van dickpics want die wijs ik altijd af maar wel van  jongens die ik leuk vind.  Of als ze soms iets leuks zeggen bij een foto.  

Ik weet niet of het 100% veilig kan.  Ik zou sowieso niets herkenbaars erop zetten


Reageer