Skip to main content
Vraag

vanaf welke leeftijd satisfyer?

• June 13, 2025
  • 10 reacties
  • 852 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoii ik ben bijna n half jaar 16 en zit erover na te denken om een satisfyer te kopen. Ik vraag me alleen af of dit een normale leeftijd is hiervoor of dat dit vroeg is of juist laat?

10 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 13, 2025

Welke satisfyer bewoel je ?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 13, 2025

Van de kruidvat die roos denk ik, maar weet het nog niet zeker

Forum|alt.badge.img

Er is geen vaste leeftijd aan verbonden als je er graag eentje wilt gwn kopen 16 lijkt me wel een leuke leeftijd voor 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 14, 2025

Er is geen juiste leeftijd voor. Als jij nú behoefte hebt aan een satisfyer, is het nu het juiste moment. Sommigen kopen hem vroeger, anderen later en nog anderen nooit.  Iedereen mag dat zelf beslissen.

Veel plezier ermee!

anoniempjee xx
Forum|alt.badge.img+1

hallo

er is niet echt een leeftijd voor, maar 16 zou ik persoonlijk een heel goede leeftijd vinden. zoals ik in een berichtje al las, zei je een roos van de kruidvat. als je niet wil dat je ouders dit weten kan je 2 dingen doen:

1. je betaalt de roos met contant geld in de winkel zelf, dan weten ze het ook niet. want ze kunnen het nie zien op je bank-app dat je iets hebt gekocht.
  2. je kan ook als je alleen je bankkaart bijhebt, een kruidvat giftcard kopen, met genoeg geld voor de satisfyer. dan ga je dezelfde dag, of daarna, maakt niet uit, terug naar de kruidvat en je pakt de satisfyer en koopt deze met de giftcard, dan weten ze dat ook niet.

veel plezierrrr!!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 14, 2025

-onnodige quote verwijderd-

Nog een vraag, zou ik ook glijmiddel erbij moeten kopen, want het staat wel bij de gebruiksaanwijzing. Ik ben namelijk bang dat mijn ouders dit vinden en er iets anders over denken maar als dit echt nodig is koop ik het wel

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 14, 2025

Je hoeft dat overigens niet te verbergen voor je ouders: seksspeeltjes zijn tegenwoordig heel normaal.

Forum|alt.badge.img

Laat me wel weten of het je bevalt en hoe het voelt ik ben benieuwd 

anoniempjee xx
Forum|alt.badge.img+1

hallo

er is niet echt een leeftijd voor, maar 16 zou ik persoonlijk een heel goede leeftijd vinden. zoals ik in een berichtje al las, zei je een roos van de kruidvat. als je niet wil dat je ouders dit weten kan je 2 dingen doen:

1. je betaalt de roos met contant geld in de winkel zelf, dan weten ze het ook niet. want ze kunnen het nie zien op je bank-app dat je iets hebt gekocht.
  2. je kan ook als je alleen je bankkaart bijhebt, een kruidvat giftcard kopen, met genoeg geld voor de satisfyer. dan ga je dezelfde dag, of daarna, maakt niet uit, terug naar de kruidvat en je pakt de satisfyer en koopt deze met de giftcard, dan weten ze dat ook niet.

veel plezierrrr!!

Nog een vraag, zou ik ook glijmiddel erbij moeten kopen, want het staat wel bij de gebruiksaanwijzing. Ik ben namelijk bang dat mijn ouders dit vinden en er iets anders over denken maar als dit echt nodig is koop ik het wel

ik zou het er meteen bijkopen, want je weet maar nooit: soms ben je ‘natter’ als anders, en op de zogezegde ‘drogere’ momenten, kan dit wel helpen. dat kan je idd met die giftcard ook doen dan, en je kan het ev. in een ander dingetje stoppen (het glijmiddel), als je ouders het in die bus vinden, is dat wel raar ja. doe het mss in een afsluitbaar doosje (niet doorzichtig), iets wat ook niet opvalt. de lege bus glijmiddel zou ik dan (ik weet niet of dit overal zo is), in de vuilbak steken maar niet gewoon erin doen, nee, helemaal naar onder duwen, ev. zelfs helemaal vanonder, dat als iemand dan iets inde vuilbak wilt gooien, het niet zie.

groetjesss

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 15, 2025

Laat me wel weten of het je bevalt en hoe het voelt ik ben benieuwd 

Zal ik doen, denk dat ik m deze week ongeveer ga bestellen