Skip to main content

Ik ben vanaf morgen (maandag 15 juli) alleen thuis voor een week, wat zijn leuke en spannende dingen die ik kan doen? Ik zal het jullie laten weten!

Je kan eventueel naakt rondlopen door het huis en overal aftrekken of spannende foto’s of filmpjes VOOR JEZELF maken. Je kan ook eventueel vrienden uitnodigen om leuke dingen mee te doen

naakt je kamer schilderen en flink veel morsen op jezelf  - of je zelf helemaal beschilderen met verf (geen lakverf he) - en dan foto’s nemen om later te bekijken 

heel de week blootlopen in huis en tuin als je die hebt; sws een heleweek geen onderbroek aan, of alleen een onderbroek 

een naaktparty organizeren en besties uitnodigen (zeg erbij dat het verplicht naakt is maar niet voor seks) 

Die ga ik zeker proberen! Iemand anders nog tips?

@jtv Idd de hele dag lekker naakt zijn en allerlei dingen doen ook wat niet seksueel is, stofzuigen ofzo. En ik weet niet of inkijk hebt in je tuin, als je die niet hebt lekker naakt de tuin in gaan en anders als het schemert of donker is en je dan in allerlei houdingen staand/liggend aftrekken. Naakt gaan slapen, naakt tv kijken, ergens heen gaan bos ofzo en misschien geen onderbroek aan doen als je daar heen gaat.  Als het lekker weer is een korte sportbroek aan doen zonder onderbroek en even naar de supermarkt gaan. Misschien heb je in huis iets dat trilt en dat tegen je piemel/ballen houden. 

Tekst deels verwijderd door de Kindertelefoon ivm forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Nog iemand?

Heb al de hele tijd naakt gelopen, veel gemasturbeerd haha, veel filmpjes gemaakt enzo

Nog iemand?

Heb al de hele tijd naakt gelopen, veel gemasturbeerd haha, veel filmpjes gemaakt enzo

Nu je ouders toch niet thuis zijn, misschien iets bestellen. Seks speeltje bijvoorbeeld

Idd, veel naakt lopen en aftrekken op plekken waar je normaal nooit doet, bijvoorbeeld midden in de woonkamer 

tekst aangepast ivm met regel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Nog iemand?

Ga eens naakt naar buiten? Wordt de komende dagen warm

Reageer