Vraag

van slap naar stijf


Reputatie 5
Badge +5

Hé boys. Mijn piemel groeit van slap naar stijf maar 1,5 cm. Ik heb er verder geen moeite mee ofzo het is niet anders. Maar ik lees hier vaak dat er jongens zijn die een slappe hebben van bv 10 cm en stijf iets van 20 cm.  Al geloof ik dat niet altijd maarja ik ben ook maar een simpele Hollander. 
Ik vroeg me dus af of er ook jongens zijn waarvan hun piemel niet zoveel groeit van slap naar stijf. Ik zit dus niet te wachten op reacties van jongens die extreme lengte verschillen hebben.


11 reacties

Reputatie 1
Badge +2

ik heb ook maar 3,5 cm verschil hoor :smile:

Reputatie 3
Badge +3

Hoe lang is je penis dan. Want bij een kleine lul is er een groter verschil in dan bij een lange lul.

Die van mij verschilt  zo’n 4 cm, helemaal niet gek

Reputatie 1
Badge +2

Hoe lang is je penis dan. Want bij een kleine lul is er een groter verschil in dan bij een lange lul.


volgens mij 7cm slap, ik weet et nie meer

Ik heb wel eens zoiets gehoord van 'showers' en 'growers'. De showers zijn slap al best lang en groeien niet/nauwelijks bij een erectie, en de growers zijn slap wat kleiner en zullen dus ook meer groeien bij een erectie.

Maakt eigenlijk niet zo veel uit, mij in ieder geval niet.

 

Reputatie 3
Badge +1

Bij mij word ie zo’n 3 centimeter langer en veel dikker en stijfer.

Reputatie 5
Badge +5

Hoe lang is je penis dan. Want bij een kleine lul is er een groter verschil in dan bij een lange lul.

Van 8,5 naar 10 cm

hij wordt ook amper dikker

Heyy

Er bestaan bloedpenissen en vleespenissen. Een vleespenis is slap al redelijk groot, waardoor hij minder “groeit” als ie stijf word. Een  bloedpenis is stijf meestal kleiner, maar “groeit” dan weer veel als ie stijf wordt.

Groetjs

Hi Annoniem0,

 

mijn twin en ik hadden toen we klein waren al best een lange slappe, echt zo'n ‘slinger’ piemel (we zagen pas nog vakantiefilmpjes van het naaktstrand en daarin  liepen we hard. Onze piemels gingen echt alle kanten op :joy::rofl:. Levensgevaarlijk voor als je er een klap van krijgt, denk ik :wink: ), terwijl ons oudere en jongere broertje meer een 'gewone’ lengte hebben slap. Idk, waarom dat is. Onze groeit ook minder als die stijf wordt dan die van onze broers.

ik heb in een oud topic opgezocht hoe groot mijn piemel toen was en in augustus 2017 was ik 14 en was mijn slappe piemel 13 cm lang en 12,5 cm omtrek en stijf 14,5 cm lang en 14 cm omtrek

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/vragenlijst-voor-jongens-14657?postid=233932#post233932

en nu is die slap 14,5 cm  lang en iets meer dan 12,5 omtrek en stijf 18 cm lang en 15 cm omtrek. 

Slap is die dus sinds augustus 2017 ongeveer 1,5 cm langer geworden en maar een klein beetje dikker (maar ja, de ene keer slap is de andere niet en das moeilijker meten als stijf) en stijf is mijn piemel 3,5 cm langer geworden en de omtrek is 1 cm meer, dus wel wat dikker nog geworden

Het  verschil slap-stijf was toen we 14 waren 1,5 cm en nu zijn we 17 en is het verschil slap-stijf bij ons 3,5 cm.

Ik denk dat twin en ik een vleespiemel hebben. zoals @Kaas123  dat noemt of een 'shower’ zoals @xLisa  zegt. Is dat ook dat je 'm dan vaker laat zien ofzo, dat ze die naam gebruiken? Vroeger deden we dat wel als iemand 't vroeg, maar nu niet meer……...zo vaak haha :stuck_out_tongue:.

Oh ja, toen ik 14 was had ik slap sws meer voorhuid, zo'n slurfje en nu is het minder voorhuid en meer piemel zeg maar. Op 14 jaar was het nog meer ‘kinderpiemel ‘en nu ‘puberpiemel’.

Hoe zien jullie piemels er dan uit als je een klein verschil hebt, als ‘kinderpiemel? en als je een groot verschil hebt als ‘puberpiemel’ of kan allebei?

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 5
Badge +5

Hoi M en Ms. Thx voor je bericht. Ik maak me verder ook geen zorgen over m’n lengte van slap naar stijf. Ik heb ook nog geen sperma alleen een druppeltje voorvocht meer niet, en schaamhaar of donshaartjes heb ik nog niet het is nog helemaal kaal en glad bij m’n piemel en ballen. Maar was gewoon  benieuwd omdat je vaak leest dat jongens van slap naar stijf hele grote verschillen in zitten, terwijl die van mij amper groter wordt als ie stijf wordt. ik ben 13 en ik heb het idee dat ik nog een echte kinderpiemel heb zeker bij een slappe maar ook bij een stijve. Ik schaam me er niet voor want na sporten douche ik me gewoon naakt, en ik vind het super chill om naakt te waar het kan en mag

Reputatie 1
Badge

Hey! No worries! Je bent nog jong! (neem ik aan) er zal nog een groot verschil tussen komen ;) 

 

AJ <3

Reageer