Skip to main content
Vraag

Vallen jongens op kleine borsten?

• October 24, 2025
  • 23 reacties
  • 911 Bekeken

Anoniemmemeid
Forum|alt.badge.img+1

Heyyy ik vroeg me af of jongens eig kleine borsten ook mooi vonden zoals een A cup.

Ik lees onderandere op dit forum vooral dat jongens van grote ronde borsten houden maar ik schaam me heel hard over mijn kleine borsten en voel me heel kinderachtig. Dus aan alle jongens zou je met een meisje samenzijn met kleine borsten?

23 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 25, 2025

Hee

Er zijn toch ook jongens die op innerlijk vallen 🙂

• October 25, 2025

@Anoniemmemeid  ik persoonlijk heb liever wat kleinere borsten dan die enorme airbacks. Mijn vriendin heeft ook kleine borsten (kun je denk ik vergelijken met de kleinere appels) ik ik vind het heerlijk om daar mee te spelen. Dus niet alle jongens houden van die enorme dingen

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 25, 2025

Hoi ik ben ook niet geweldig groot geschapen en mijn vriendje is heel blij met mij hoor. Laat ik zeggen dat het zijn 'performance' niet in de weg zit 😉🤭

Doby xxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 25, 2025

Volgens mij is uiteindelijk het innelijk wat telt, niet hoe grote borsten je hebt.

xx liefs Wolf 🐺

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 25, 2025

Als een jongen je niet leuk vindt om de grootte van je borsten, is het gewoon geen leuke jongen.  Voor de meeste jongens maakt het niet uit, denk ik.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 25, 2025

Hey, helemaal fijn en mooi hoor, het is zoals je bent en ik vind dat perfect. Het gaat om je totale persoon, en hoe groot of niet zo groot je borsten zijn of bijvoorbeeld welke kleur ogen is deel van je en gewoon prima zo. Als mijn vriendin bv grotere borsten had gehad en een andere kleur ogen ofzo was ik nog steeds ontzettend voor haar gevallen.  Had echt niet uitgemaakt. Liefs, Tover xxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 25, 2025

Heyy,

Ik ben een jongen maar vind dat prima hoor, wat ​@Yusa ook zegt het innerlijk is wat telt😊 Hoe iemands borsten zijn maakt me dan echt helemaal niks uit🙃

Niet onzeker over zijn hoor, dat hoeft niet 🙂

Cheezburger
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 25, 2025

mij zou het lichaam niet veel uitmaken. maar ik denk dat sommige jongens er wel op vallen. probeer gewoon jezelf te zijn, want mensen merken op als je je natuurlijk of heel geforceerd gedraagt 

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • October 25, 2025

ja zeker als ze maar lekker gevoelig zijn xxxxxxxxxxxxxxxxxx

• October 25, 2025

ik val op meiden die aardig zijn mij interseert het uiterlijk niets ik moet me wel dan veilig voelen bij haar 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 25, 2025

Nee joh, de jongens die ik ken vinden het juist leuker

Anoniemmemeid
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 25, 2025

@Anoniem_Tfp  oooh haha dat heb ik nog nooit gehoord maar dat is fijn x

dankje voor de lieve reacties iedereen xxx

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 26, 2025

Kleine borsten zijn super sexy! Ik ben grote fan van kleine boobs :)

Forum|alt.badge.img+1

als jongen. wat boeit het!!! ik heb ook geen type waar ik op val, want ben gewoon verliefd en dan is diegene mijn type. en borst grootte maakt echt niet uit. 

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 27, 2025

Oi, dat maakt echt niks uit! Het gaat om het innerlijk! Wees blij dat jij kleinere borsten hebt, want grote zijn echt vervelend, geloof me.

Liefs Misty!

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Jij hoeft je werkelijk waar nergens voor te schamen!!!! Bij sommige komt borstgroei later of soms helemaal niet. Ik vindt het als jongen belangrijker dat ze echt zijn (geen fillers dus) dan dat ze heel groot zijn. Als je een vriend/vriendin krijgt (of hebt) en hij/zij knapt daar op af, weet dan dat hij/zij niet 100% van jou houdt.

Gr. Ikweetgeennaampje123 

• Net nieuw
  • October 29, 2025

Vind kleinere juist beter (ben 14)

• October 29, 2025

Ik zie liever kleine borsten dan grote. Dus voor mij alvast geen probleem! 

(je moet trouwens ook niet ALLES geloven wat ze hier op het forum schrijven, anders ga je nog denken dat iedereen D-cups moet hebben, een enorme kont, een luier aan, in het bos poept, seks heeft met familie en niet naakt durft te slapen)

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 29, 2025

Dat verschilt. Er zijn genoeg genoeg jongens, zoals ikzelf, die van kleinere borsten houden. Je moet je dus niet schamen!

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 29, 2025

Okee, twee dingen:

1. Het gaat uiteindelijk niet om hoe je eruitziet, maar om of je aardig bent. Maak je niet te druk over je lichaam, dat doen vrouwen al genoeg.
  2. Het is zeker niet zo dat grotere borsten altijd aantrekkelijker of opwindender zijn. Ikzelf vind grote borsten vaak juist niet supermooi.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 29, 2025

Ja hoor! Dat kan heel mooi en sexy zijn

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 29, 2025

Ik ben zelf een meisje, maar ik denk dat jongens dat idd wel aantrekkelijk vinden. (Ik val zelf op meisjes, dus mijn voorkeur is toch wel kleine borsten) ik vind het wel cute en je hoeft daar echt niet onzeker over te zijn🫶. Wees er heel erg blij en trots op!!! 
Groetjes F 

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 3, 2025

Ik denk eerlijk gezegd dat heel veel jongens het niet boeien en als ze dat wel doen is het gewoon geen leuke jongen want mijn vriendje heeft geen last van mn kleine borsten