Val ik in de smaak?

  • 5 September 2018
  • 6 reacties
  • 247 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal!
Ik ben 15 jarige heteroseksuele jongen en ben benieuwd of ik voldoe voor een vriendin. Ik wil zelf graag een lieve en leuke vriendin. Informatie over mezelf; Ik ben niet heel lang (1,73m), heb blauwe ogen, half-lang bruin haar en ben redelijk gespierd. Qua innerlijk praat ik graag met anderen en ben graag met anderen. Ik hou ervan om anderen te helpen en films mee te kijken.
Ik hoop dat jullie hier iets meekunnen!

6 reacties

Okay. Dit is mijn persoonlijke mening!

Het is voor iedereen anders en als je niet helemaal aan iemands eisen voldoed betekend niet dat je niet goed bent. Alleen dat die persoon opzoek is naar wat anders.

Okey: je hebt opzich wel een mooie lengte. Ik ben zelf ook ongeveer 170. Ik vind het wel leuk als een jongen ongeveer even groot is, of iets groter.

Ogen vind ik niet zo heel belangerijk ( ja of je moet de ogen van een steen hebben en totaaal geen gevoel tonen )

Half lamg? Dus ongeveer tot net boven je schouders?
Het maakt mij niet zo uit wat voor soort haar iemand heeft ( hoewel liever niet kaal )

Redelijk gespierd klinkt wel leuk. Ook dat maakt me niet zo uit. Maar liever niet te gespierd. En ook niet zo vreselijk slap.

Je prast graag met anderen.
Hier komt mijn persoonlijke smaak echt om de hoek kijken.
Zelf ben ik zo sociaal als een steen. Nouja niet zo erg. Maar ik vind het niet erg als mijn vriendje wel sociaal is. Zolang hij me maar niet overal in meesleept. Ik hou soms ook van prive tijd. Niet altijd druk met anderen bezig. Ik vind het echt vermoeiend om altijd bij anderen te zijn.

Anderen helpen is een goede eigenschap. Dat vind ik zeker leuk.

Films kijken. CHECK zeker iets wat ik wil doen met mn vriendje. Ook een goede eigenschap dus.
Reputatie 3
Badge +8
Ik kan je vertellen dat je 'voldoet voor een vriendin'. Alles draait om persoonlijke voorkeuren van meisjes.
Wat ik hier lees klinkt wel leuk hihi. Qua innerlijk zou ik je waarschijnlijk toch eerder ontmoeten om dat te kunnen bepalen. ♥️? Er zijn sowieso meiden die je leuk vinden dat kan niet anders
Nouja, ieder zo zijn ding...
Dus misschien vindt iemand jou wel leuk , wie weet.
Hii,
Het is verboden om op de KT je insta te delen. Of contact te zoeken.
Dat is omdat je hier anoniem bent, en als je je insta deelt ben je niet meer anoniem ❤

Reageer