Skip to main content
Vraag

vagina te klein?

• May 5, 2020
  • 2 reacties
  • 2382 Bekeken

Hoi, ik ben een meisje van 15

ik vinger bijna elke dag en als ik ga douchen doe ik vaak een dun flesje in als soort dildo, ik wou is iets groters proberen omdat ik binnenkort waarschijnlijk seks ga hebben met iemand dus ik wou kijken of iets groters zou passen en hoe het zou voelen enzo. Dus ik heb een komkommer gepakt maar het paste gewoon niet. Ik was wel echt goed nat en heb ook nog speeksel gebruikt maar het paste  gewoon niet. Die komkommer was ongeveer net zo groot als een piemel. Hoe gaat het nu zijn als ik seks ga hebben? Gaat mn vriend zn piemel dan ook niet passen? En wat kan ik doen? 

2 reacties

• May 5, 2020

Beste @Een meisje elke peins is anders . De ene is dik de ander is dun . Weet je de omtrek van de penis van je vriend. En de omtrek van die komkommer? In de vagina is een flexibele buis. Het kan zijn dat de komkommer misschien te dik was ofzo. Maar de penis is iets anders dan de komkommer.  De komkommer is helemaal niet flexibel.  En de penis is dat wel meer.

Je hoeft he geen zorgen er over te maken. Wel veilig doen he met een condoom dus.

Veel plezier trouwens ermee.

Hopelijk helpt dit Groetjes Gebruiker c 

• May 6, 2020

Hoi

Probeer je hierin niet al te veel zorgen te maken; wanneer je goed ontspannen bent, kan er veel. Je vagina is namelijk in staat uit te zetten wanneer je opgewonden bent. Echter kan het dat wanneer je dat probeerde met die komkommer, je niet opgewonden was, waardoor het niet lukte. Wanneer je na voldoende voorspel met je vriend overgaat tot penetratie, vermoed ik dat alles gewoon goed zal verlopen. 

Da’s belangrijk: het voorspel. Tijdens het voorspel, wat vaak uit knuffelen en zoenen bestaat, worden jullie beiden lichamen klaar voor seks. Je vriendje wordt opgewonden, en jouw vagina wordt “flexibeler” en vochtiger, wat seks makkelijker maakt. 

Probeer in de toekomst geen ongepaste voorwerpen in te brengen. Een komkommer zou namelijk kunnen afbreken, wat jou in een vervelende situatie achterlaat. Een flesje zou met z’n scherpe randjes je dan weer kunnen bezeren. 

Gr. Kenshin