Vraag

vagina likken

  • 17 February 2024
  • 5 reacties
  • 995 Bekeken

Badge

Hoii

Ik heb een vraagje, ik zou het echt geil vinden als iemand mijn vagina likt alleen kan ik het zelf niet en niemand wilt het doen, is er iets wat een soort zelfde is en hoe voelt het als iemand het heeft gedaan

 

Xxx


5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

onnodige quote verwijderd


Ik heb geen idee wat het zelfde zal voelen. Misschien kun je proberen iets vochtigs tegen je vagina aan te houden wat het zelfde als een tong heen en weer beweegt. Maar ik heb geen idee.

Badge

Ik wil het wel doe.n ik zoek juist iemand om hun .. te likken ik ben een jongen van 13 jij?

Reputatie 1
Badge

hoi @Poess , je kan natuurlijk altijd mensen vragen die je goed kent alleen denk ik verder dat er niet al te veel mensen zullen zijn die interesse hiervoor hebben en zou ik goed uitkijken ook wie je vertrouwd.

 

verder is het wel verboden om op dit forum contact op te nemen met andere mensen en als je dus graag contact met mensen wilt opnemen zal je dit buiten het forum moeten doen

 

Groetjes Blitzman.

 

 

Badge

Ik ben 14 jaar!

 

Reputatie 7
Badge +6

@Poess , @Ombekende 

Hoi,

Letten jullie op de forumregels?

Zoals  @Blitzman  al zegt, is het op dit forum niet toegestaan om contact te zoeken. Zie forumregel 4: 

 Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

We willen een veilige omgeving bieden. Daarom blijft het contact enkel hier op ons forum. 

 

Alvast  bedankt, en veel plezier op het forum.

Groetjes, Mariska

Reageer