Skip to main content
Vraag

vagina grootte

• 21 februari 2025
  • 7 reacties
  • 837 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Als ik een vinger in mijn vagina doe doet het soms al pijn en het zit heel strak maar stel je voor ik heb seks gaat dat dan heel veel pijn doen en hoeveel vinger is een piemel meestal help ?

7 reacties

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img

Hoi, 

waarschijnlijk is je vagina gevoelig doordat hij nog niet helemaal is gewend aan die beweging (uitrekken) ik heb zelf een penis van 2,5 vingers breed maar dat is bij iedereen anders. Om jezelf er aan te wennen zal ik zeggen gewoon blijven proberen en anders als het zich blijft voordoen een huisarts inlichten. Als het te strak is dan zou ik iets van glijmiddel op je vinger doen zodat ie er weer makkelijker uitgaat. Veder tijdens seks kun je zeggen dat het gevoelig is en een beetje jongen zal dan wel stoppen.

Groetjes, 

Ikweetgeennaampje123

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 13 reacties
  • 26 februari 2025

hey ik denk dat je iets meer moet vingeren zodat hij uitrekt  enz van sex weet ik niet maar mijne is ongeveer 3 vingers dik maar mss ben je nog jong en rekt je vagina vanzelf nog beetje uit

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 26 februari 2025

Probeer rustig te beginnen als je het je gelijk hard je vingers er in doet kan dit in het begin krap zijn. Je moet rustig beginnen

Shelby
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 42 reacties
  • 28 februari 2025

Er kan een baby uit dus je vagina is rekbaar. Uiteindelijk gaat het je het meest helpen als je ontspannen bent. Probeer niet te stressen en jezelf rustig te verkennen daar beneden. Het is belangrijk om opgewonden te worden dus focus je op dat soort dingen. Waar wordt je opgewonden van. Zorg dat de eerste keer gewoon met iemand is die begrip heeft voor jou en je het gevoel geeft dat het mag mislukken. Dat neemt al 99% van je angstgevoelens weg. Het is oké als het niet meteen lukt. Als je leert vrij te zijn van gedachten die je blokkeren om te ontspannen en te genieten heb je al de grootste winst te pakken. Op het moment dat je niet meer druk maakt op datgene, voel je je vrijer en relaxter. Je wordt vanzelf opgewonden van je partner en zal je vagina vochtig worden en soepeler zijn. Dan is t een kwestie van rustig opbouwen. Hoop dat je hier wat aan hebt!

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 44 reacties
  • 2 maart 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Shelby  Dankjewel 

Forum|alt.badge.img

Hoi! Ik weet niet hoe oud je bent maar als je 12 ofzo bent heb je meestal nog wat kleinere vingers. Dus het kan ook zijn dat je niet in je vagina zit, maar in je plasbuis. Dit kan erg pijn doen, pas er wel mee op want je plasbuis/blaas kan gaan ontsteken.

xx meee xx

Chihiro
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 109 reacties
  • 4 maart 2025

Hoi! Ik ben een jongen, maar ik denk dat ik ook wel kan helpen :) Als je je ontspant moet t wrs wel lukken! Tbh ik heb ook wel mn vinger in mn kont gestopt (ik ben bi/gay, dus ja... HAHAHA) en als je je ontspant gaat het meestal al beter. Nagels knippen is ook heel belangrijk! Anders kan je huid opengaan en dat aan je ouders uitleggen lijkt me echt heel awkward... En als je t wil weten, mijn piemel is net geen 3 vingers breed vlgm :) hoop dat dit helpt!

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen