Skip to main content

Na ff rondgekeken te hebben hier durf ik mijn issue wel neer te schrijven hier want ik geloof dat bijna alles wel bespreekbaar is.

Ik kreeg namelijk pas de vraag van de vader van een vriendin of hij een onderbroekje van mij kon hebben. Hij wilde er ook voor betalen maar ik mocht het niemand zeggen. Ik heb nog geen nee gezegd maar wel gezegd dat ik dat heel raar vond. Ik wil dit dus niet maar durf het ook niet zo goed met mijn moeder te bespreken. 

Is het verstandig om het met mijn vriendin te bespreken? Ik wil haar niet kwijt als bff! Ben ook een beetje bang voor zijn reactie.

Hee, wat goed dat je dit verteld. Ik vindt het erg raar dat de vader van jouw vriendin ondergoed van jou wilt hebben en wilt kopen. Want een volwassene mag dit nooit van je vragen, ik zou tegen hem zeggen dat je het niet wilt en dat hij jouw niet mag chanteren door te zeggen dat jij het aan niemand mag doorvertellen. Ik zou het nog niet met je vriendin bespreken. Maar met iemand bijvoorbeeld van de kindertelefoon. Die kunnen je het beste helpen in deze situatie.  Groetjes F 

Hey,

Ik denk dat je er met je ouders over moet praten.

Dit is niet oké. Wel goed dat je er in het forum over praat .

Veel succes Secret Girl

Dankjewel alvast!

Vind het inderdaad wel een dilemma. Wil er niet zelf mee blijven lopen maar wil hem ook niet voor schut zetten ofzo want hij is altijd wel aardig. Mijn vader is een paar jaar geleden overleden en hij doet soms wat kleine klusjes bij ons met boormachine en zo. Dus als ik hem voor schut zet zal dat gedaan zijn en is ook jammer.

Is het stom als ik hem vraag waarom hij dat wil? Hij kan toch ook van mijn vriendin (zijn dochter) stiekem eentje nemen? Help mij, vanmiddag gaan we er ff heen om gelukkig nieuwjaar te wensen!

@Nanoniem2011  niet doen. Als hij zoiets wil koopt hij het maar zelf in de winkel 

Hey, Ik zou zeggen : doe niets wat je zelf niet leuk vind.

Misschien vind die vader jou wel een leuke meid ofzo, maar als jij je daar niet goed bij voelt heb ik daar alle begrip voor.  Want onderbroekjes zijn nu eenmaal heel intiem toch?

Ja vind ik wel. Maar het is dan niet iets dat ik moet doen maar wel iets dat van mij is. Dus zelf raakt het me niet. Als ik nou gewoon eens wist waarom hij het wil en wat mee doen want wat is het verschil met die van mijn vriendin? 

Straks is mamma er bij dan zal hij wel niks vragen maar als ik de kans krijg vraag ik hem wèl van waarom. Denk ik dan. Misschien klap ik ook wel dicht. Duimen jullie voor mij ​@Aubien en ​@Zwientje ?

Ja ik duim voor je meid xxx

Ik denk dat hij gewoon je slipje wil voelen en aanraken  (of aan ruiken) enzo en er mss wil op aftrekken ook.

Maar als je dat niet wil moet je hem ook geen geven he

Heb ook weleens aan een meisje haar slipje geroken en op afgetrokken terwijl zij ook een onderbroek van mij had om iets mee te doen.

Kweet wel niet echt of ze er iets mee deed

Laat maar weten hoe het ging he

Heeft hij je iets gevraagd vandaag dan? Is het nou echt je onderbroekje die hij wil of eerder jou eens zien in je onderbroek? Dat kan eigenlijk ook he? Of wil je nog niet dat een jongen of man jou in je onderbroek ziet?

Heb jij trouwens al een jongen of man in onderbroek gezien? Of bloot kan ook?

Gr xxx

Ik weet waarom hij het wil maar het is wel weird naar mijn idee: hij was best open en vertrouwd mij dat ik het niemand vertel (niet gelukt, ik vertel het hier en wil het mijn vriendin (zijn dochter) ook gaan vertellen. 

Hij vertelde namelijk dat hij op jonge meisjes valt (schrik!! 😬) maar dat hij nooit iemand iets zou doen tegen de zin, dus ***** en mij ook niet. Wat hij wil is met kussens (!) een soort van pop maken en die aankleden (schrik 2 😬) het (mijn) onderbroekje en een bh (wel van zijn dochter, schrik 3 😬) om het kussen doen en die opvullen met ballonnen (borsten en billen) en daarna nog gewone kleren van mijn bestie waarbij hij in een spijkerbroek handdoeken doet zodat het echte benen lijken (schrik 4 😬). Daarna wil hij ertegenaan schuren.

Waarom hij mij dit verteld weet ik niet, misschien omdat ik dan niet bang ben? 

Ik heb gezegd dat ik het eigenlijk niet wil en dat ik ook niet wil dat hij ***** haar kleren gebruikt, dat hoort gewoon niet! Heb gezegd dat hij het maar moet kopen (bedankt ​@Aubien )

Ik ga dit met mijn vriendin bespreken. Zij zal zeker ook schrikken! Mijn eigen vader leeft helaas niet meer maar als ik erachter kwam dat hij dit deed zou ik super hard schrikken!

Ben blij dat ik het gezegd heb en ook gezegd dat als hij mij nog een keer vraagt ik het tegen mijn moeder en met haar ook tegen zijn vrouw zou zeggen.

Dank jullie wel voor jullie steun en advies! 

Ah dus gewoon zou die een pop maken met jouw onderbroek dan en bh van zijn dochter en die dan doen?

Hij kan toch beter zelf iets kopen of alles van zijn eigen dochter nemen? Of denk je dat die stiekem wel geilt op je? En dat de kleren niet nieuw maar gedragen moeten zijn?

Misschien als je met de kindertelefoon belt of chat hebben zij hier misschien een oplossing voor en met je ouder(s) zou ik het wel bespreken en dan kan je wel zeggen als ze bijvoorbeeld met die man contact op willen nemen en jij dat niet wil vragen of ze dat dan ook echt niet doen dus dat ze naar jou luisteren 

Ah dus gewoon zou die een pop maken met jouw onderbroek dan en bh van zijn dochter en die dan doen?

Hij kan toch beter zelf iets kopen of alles van zijn eigen dochter nemen? Of denk je dat die stiekem wel geilt op je? En dat de kleren niet nieuw maar gedragen moeten zijn?

Ja klopt, zulke 'pop' wilde hij maken om zogenaamd een jonger meisje 'te doen' 🙈 Dan kon hij zegt maar van echte meisjes afblijven. 

Of doe op mij geilt weet ik niet hij zei van niet. Hoefde geen gedragen broekje te zijn maar een van ***** zou te confronterend voor hem zijn of zoiets? Daarom twijfelde ik even maar ga het toch niet doen want dan is het inderdaad net of ik het ben.

En jawel er zijn wel mannen of jongens die mij in mijn onderbroekje (en hemd dan!) hebben gezien en ik ook hun wel. Maar da's wat anders dan dat iemand over mijn broekje heen gaat schuren.

Morgenmiddag heb ik afgesproken met ***** dan ga ik het haar zeggen want ik wil niet hebben dat zij er te laat achter komt en zich kapot schrikt.

@TeslaFan met mijn moeder praten zou een volgende stap kunnen zijn (pappa leeft niet meer 😥) maar omdat die man wel eens klusjes hier doet wil ik het niet helemaal verprutsen of zo. Hij heeft (nog) niks fout gedaan maar alleen eerlijk geweest toch?

Fijn dat jullie meedenken! Groetjes 

Hey, alles goed gegaan met je vriendin, of heb je het haar nog niet verteld?

gr zwientje

Jawel heb het er met haar over gehad en ze schrok. Vooral omdat haar vader mij een foto heeft gestuurd met wat hij bedoelt. Het kussen, haar bh en jeans en een blousje stonden erop zoals hij het bedoelt maar dan zonder broekje nog. We hebben dit aan mijn mamma laten zien en zij gaat zijn vrouw opbellen of er heen morgen vroeg, dan is hij ergens klussen. Zij heeft die foto nu ook dus hij kan eigenlijk geen kant meer op. Ik ga daar voorlopig niet meer heen maar hebben al afgesproken dat mijn vriendin altijd hier mag komen.

Heel fijn dat je er nog naar gevraagd hebt ​@Zwientje , doet me goed en ben blij dat ik het zo heb gedaan. Moet er niet aan denken dat hij met zijn piemel tegen mijn broekje zou schuren en misschien toch stiekem een mij of mijn vriendin zou denken 😲

poeh heftig zeg dat was zeker een dilemma je hebt zeker voor het juist gekozen! ik vind het wel raar dat hij het tegen jou vraagt. hij heeft toch al een bh van zijn dochter waarom kan die niet een bh en een onderbroek van zijn dochter erg vreemd!

Wow, die heeft dus echt die pop gemaakt al? Alleen jouw onderbroekje mist hij dus nog?

Wel heel bizar toch vind ik

Hij kan dan evengoed nog een slipje van jevriendin nemen toch , nu hij toch alles al neemt van haar. 

Vraag me dan af waarom precies van jou? Hij zei toch dat hij geen gevoelens heeft voor jou, of niet?

@stitch1234 en ​@Zwientje dat had hij eerst al gezegd, dat confronteerde hem teveel met zijn dochter maar ik vind dat raar want de rest is ook van haar! Waarom perse mijn broekje snap ik dan ook niet maar dat krijgt hij dus niet. Snap sws niet van mij of mijn vriendin zo sexy zijn die niet zijn maar gewone en allé zeg, 13 jaar!

Maar ik denk dat hij na morgen wel genezen zal zijn!

Hey, dan begrijp ik echt niet waarom die dan juist jouw onderbroekje wil hebben

Dan kan hij toch die zelf ergens kopen in  de hema ofzo en als ze iets zouden vragen kan hij zeggen is voor mijn dochter

Heb je gewone onderbroekjes of ook beetje sexyje dan? Misschien zag hij je dan al eens in zo een onderbroekje?  Toen he daar eens logeerde ofzo

Hou op de hoogte hoe het allemaal ging he?

Ja ​@Zwientje hij heeft me zeker vaker gezien, ik heb daar best veel gelogeerd en nooit bij stilgestaan dat hij naar mij of zijn dochter zou kijken. S avonds liepen we daar in onderbroek met hempje of t-shirts rond dus ja dan zag hij het wel. 

Ik heb niet echt sexy broekjes, niet met kant ofzo (soms de bovenste elastiek zeg maar, dat die van kant is) en liep daar zeker niet in string (draag ik sws weinig). Gewoon kleine broekjes, meestal zwarte, second skin heet dat geloof ik van Hema of Zeeman en boxers met een motiefje. Maar die had hij dus inderdaad zelf makkelijk kunnen kopen het maakt toch geen verschil dat wij die dan niet gedragen hebben?

Ik heb er vannacht wel slecht van geslapen, ben nu ook alweer bijna twee uur wakker. Voel heel veel spanning voor straks als mamma contact heeft met zijn vrouw. Gelukkig komt ***** dan naar hier!

Ik ben blij met jullie reacties! Doet me wel goed 🙂

hey,

naar mijn mening geil je hem onbewust een beetje op, ik bedoel jij en je vriendin lopen soms in je onderbroekje en hempje rond bij hem thuis. Hij zal je waarschijnlijk dan mooi en geil vinden ofzo misschien heb je van die spannende onderbroekjes aan en ziet hij zo je billen of zo je vagina een beetje zeg maar

Dus misschien toch beter om niet meer in je onderbroekje door het huis te lopen maar dan in een gewone broek beter. Je kan wel als je je daarbij beter voelt in je onderbroek bij je vriendin zijn op haar kamer alleen dan he.

meisjes zijn soms sexier dan ze zelf denken he?  Gewoon billen zien kan al iemand opwinden toch?  Of zo de voorkant van een onderbroekje , ale ja dat denk ik toch (weet niet hoe dat bij meiden zit)

Want ja bij de jongens zie je direct of ze beetje geil worden en bij meisjes zie je dat niet direct (tenzij het broekje een beetje vochtig word ofzo) maarja dat wist je wel al zeker, je zag al jongens in hun onderbroek enzo toch? zag je hun dan geil worden of niet?

In ieder geval hoop ik dat het voor jou beter wordt en hij je niet meer lastig valt daarmee en dat het iets word met je vriendin (of ondertussen al iets gedaan)

gr zwientje

Wat ik zei: ik draag gewone onderbroekjes of hipsters. Of wij hem daarmee op geilde weet ik niet, blijkbaar wel 🤷🏼‍♀️ maar nooit bewust.

Mijn moeder is nu daar, mijn vriendin hier bij ons. We vinden het allebei heel spannend. Mamma heeft die foto mee (op haar telefoon) Je kon zien dat hij onder de bh kleine ballonnen had gedaan met water in om het echt te laten lijken. Die waren niet groter dan onze borsten dus dat zegt wel dat hij juist van kleinere houdt. 

In het broekje was hij ook van plan om ballonnen in te doen (voor de billen)

Mijn billen zitten trouwens netjes in de broekjes als ik bij hun was (ga ik dus niet meer logeren). Ik heb nooit iets bewust gedaan om indruk of zo te maken op hem, hij en zijn gezin zijn gewoon al jaren met ons bevriend en sinds pappa dus dood is doet hij de kleine klusjes met boormachine en zo bij ons thuis. Dat zal nu wel afgelopen zijn maar ***** blijft 100% mijn vriendin! (Leest ook mee trouwens)

Heel fijn dat je zo mee leeft! ​@Zwientje waardeer ik echt! Doet goed dit tegen iemand te kunnen vertellen! 🙂 👋🏼

hey,

leuk dat je nu bij je vriendin bent toch...en dat ze meevolgt ook enzo

hopelijk weet je straks iets meer, spannend allemaal he

laat maar weten

gr zwientje

Ja mamma is weer thuis. De moeder van ***** zal hem vanavond als hij thuis is confronteren. Ze was natuurlijk niet blij! Mijn vriendin blijft hier tot er meer zekerheid is, voor ons in die zin wel leuk maar nu zit zij wel nog meer in spanning dan ik. Ze vraagt zich af of haar vader niet al vaker in haar lade heeft gerommeld want nu ze erover nadenkt lag het soms een beetje overhoop terwijl ze altijd netjes haar spullen opbergt. Eigenlijk voelt haar eigen ondergoed voor haar nu vies. Na het douchen mag ze van mij lenen en morgen gaan we paar nieuwe voor haar kopen zei mamma, dan weet ze zeker dat hij er niks mee heeft gedaan.

Heel vreemde dag dit, ben blij dat die bijna voorbij is. Ben er heel moe van ook omdat ik bijna niet geslapen heb. Nog één spannende dag en dan weten we wat er gaat gebeuren.

Vind het zielig voor *****, erger dan voor mij.

Heb jij eigenlijk broers of zussen ​@Zwientje ? En hoe zou jij dit vinden?

Groetjes!

Hey,

Heb 2 broers en 1 zus

Weet wel zeker dat ze niet aan mijn onderbroeken zitten en ik niet aan hun

Ja is spannende dag wel voor jullie…

Blijft je vriendin dan slapen straks bij je?

Dikke knuffel

Zwientje

Hey!

Ja zij blijft hier slapen. We gaan zo frietjes halen en daarna douchen en zo. Vanavond gaan we een spel doen of tv kijken. We zijn echte besties dus nu zeker, we hebben echt steun aan elkaar. Gelukkig maar, daardoor konden we he nu bespreekbaar maken. Hopen wel dat we nog iets van haar moeder horen maar mijn mamma heeft afgesproken nog contact te hebben met haar. Heel spannend inderdaad, daarom beetje afleiding zoeken. 

Tof dat jullie met 4 kinderen zijn ​@Zwientje ! Gezellige boel zeker? Hoe oud is iedereen? En ja, ik snap wel dat jullie niet aan elkaars spullen zitten, hoort ook niet. Maar hij had er zijn reden voor he!

Tot weer!👋🏼

Reageer