Skip to main content
Vraag

vader is er achter gekomen dat ik masturbeer met een tandenborstel

• May 21, 2025
  • 8 reacties
  • 1337 Bekeken

Ik weet niet wat te doen ik heb voor het eerst met een tandenborstel op mijn clit  gezet en mijn vader zag net wanneer de tanden borstel naast me lag en men broek net vast had gedaan hij heeft niks gezegd maar ik weet niet wat te doen 

8 reacties

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

Dit kan misschien een klein beetje ongemakkelijk zijn maar het is helemaal niet raar!! Iedereen rond deze leeftijd inclusief je vader en je moeder hebben toen ook zulk soort dingen gedaan, dit hoort bij ontdekken en is helemaal niet gek. Het kan misschien een beetje ongemakkelijk zijn maar dat gaat ook snel weg en je hoeft helemaal niks te doen, het komt vanzelf goed. Het is normaal om te experimenteren en je hoeft je echt niet druk te maken over consequenties!! 💗

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

Masturberen is normaal, dat je vader het gezien heeft is natuurlijk ongemakkelijk maar hij moet ook begrijpen dat het normaal is. Als hij je echt begrijpt kan je misschien aan hem uitleggen wat je deed en/of vragen of je gewoon een vibrator kan kopen want een tandenborstel is niet het meest schone

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 22, 2025

Was het je eigen tandenborstel?  Daar mag je mee doen wat je wilt. Niets mis met masturberen, dat doet hij zelf ongetwijfeld ook.

Was het de zijne?  Dan zul je toch moeten beloven dat je die niet meer gebruikt om te masturberen; hij vindt dat waarschijnlijk vies.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 22, 2025

Hoi, dat hij niks heeft gezegd is al een goed teken toch? Waarschijnlijk denkt hij iets van "ik doe het zelf ook" en maakt er verder geen punt van. Hij weet ook dat het bij het leven hoort, fijn is en gezond. Ik denk niet dat je je hier verder zorgen over hoeft te maken. Dan had ie het vast al ter sprake gebracht. 

Groetjes liefs Tartan X

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 28, 2025

hoihoi, 

dit is compleet normaal om op een bepaalde leeftijd te experimenteren met je lichaam en wat je allemaal fijn vind, en misschien ook wat je niet fijn vind. je vader begrijpt dit want hij is ook ooit jou leetfijd geweest waarop hij ging experimenteren. ik snap zeker dat het ongemakkelijk is (ik heb het zelf ook een keer meegemaakt) maar hij zal je niet gek aankijken. ik snap dat het ongemakkelijk is om met je vader te praten over masturbatie maar het is hartstikke normaal hoor

groetjes lisa X

Forum|alt.badge.img

precies; goed juist dat je aan het experimenteren bent.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 26, 2025

Niet te veel druk om maken. 

Wat de meeste al zeggen hij zal het wel herkennen van zichzelf zelf .

Maar als het je echt dwars zit zal ik gewoon even met hem.praten en dan kun je misschien een vibrator vragen aan hem dat het wel iets beters is dan je tandenborstel 

Forum|alt.badge.img

Klijnw tip als het niemand tandeborstel is boeit het nie maar als het de jouw is maak hem goed schoon na het mastraubere