Skip to main content

Laat ik beginnen bij het begin. 

 

Toen ik 2 was (ben nu 14 bijna 15) begon het allemaal zo'n ongeveer. Mijn moeder kreeg alchol problemen, ik kan me er weinig van herinneren maar zover mij vertelt is is ze rond deze thuis met regelmaat te veel gaan drinken. Mijn broertje zat op dit moment in haar buik (Er is niks mis met hem en hij is gwn een normale jongen) dus mijn vader was erg boos op haar en ze hadden vaak ruzie. Dit is ongeveer doorgegaan tot mijn 5de, toen was mijn vader er klaar mee en verhuisde we 

 

We verhuisde naar een klein flatje waar mijn vader een nieuwe vriendin vond (al naar 2 maanden, terwijl hij en mijn moeder 20 jaar samen waren) mijn vaders nieuwe vriendin was 10 jaar jonger dan hem en studeerde ook nog. Daardoor kwam zij vrij snel bij ons wonen (ongeveer 5 maanden na de scheiding van mijn ouders) want ze had geen huis. Ik en mijn broertje mochten onze "stiefmoeder" vanaf het begin al niet echt maar het was niks vreselijks. Tot mijn 8ste woonde we in dit flatje. In deze tijd bezocht ik mijn moeder zo nu en dan. Ze zat dan vaak in een afkick kliniek dus we zagen haar zelde dronken (ik besefte wat mijn moeder was maar accepeerden het erg op deze leeftijd en stond er niet echt bij stil)  

 

Toen ik 8 was verhuisde we naar een normaal huis en dingen liepen goed mijn moeder had goede en slechte periodes wat al beter was dan eerst (de hele tijd slecht) dus ik begon mijn moeder meer te zien. Toen ik 10 was kregen mijn "stiefmoeder: en mijn vader zelfs nog een kindje. Op dit moment was het leven misschien niet het beste maar ik kon er prima mee om gaan en het was niks vreselijks 

 

Dit veranderde allemaal toen ik 11/12 was. Ik vond uit dat mijn vader vreemd ging op mijn moeder en vondt het vreselijk. Natuurlijk durfde ik niks tegen iemand te zeggen dus heb mijn mond gehouden. Maar ik kon gwn niet geloven dat mijn vader vreemd zou gaan en dan ook nog op iemand waarmee hij een kind van 1/2 had. Sinds dat ik dat uit vondt probeerde ik gwn normaal door te leven en het maar voor me zelf proberen te houden, maar ik merkte dat ik gwn niet meer goed met mijn vader in de buurt kon zijn. Hij zelf heeft ook nogal een verleden met zijn vader dus je zou verwachten dat hij nooit zo iets bij zijn kind en vriendin zou doen, niet dus. Elke keer als hij iets met me wou doen voelde ik me erg naar en na een jaar toen ik 13 was merkte ik dat ik nauwlijks meer met hem sprak en dingen met hem deed, het ging wel steeds meer goed met mijn moeder en woonde ook meer bjj haar. Op gegeven moment heb ik het haar toen vertelt en ze was niet al te verbaasd. Ze zag het al een beetje aankomen ze vond mijn vader maar een rare man (ze konden het deze tijd best goed met elkaar vinden, maar als ik alleen met 1 van hun was kwam er niet veel goeds uit over de ander) mijn moeder heeft het goed een geheim gehouden zoals ik aan haar had gevraagd en nu had ik iemand om een beetje ermee over te praten (het is nog steeds niet heel relaxed om hier over met haar te praten sinds het wel haar ex is) 

 

Deze tijd ging het ook niet heel goed op school enzo had wel vrienden maar ze voelde niet echt als echte vrienden en kon er dus ook niet me ze over praten (en mijn cijfers waren ook niet de beste) 

 

Nu het gedeelte waar ik zelf verloor wat ik moest doen. Afgelopen april zat mijn moeder in een slechte periode maar ik was nog steeds bij haar om een beetje voor haar te zorgen. Opgegeven moment valt ze dus in slaap op de banke en mijn oma belt mijn moeder (Heb ik een goede band mee) ( die weet op dit moment nog niet dat mijn moeder dronken is) ik pak de telefoon dus maar op en loop naar een andere kamer. Nadat ik mij oma vertel dat het niet goed met mijn moeder ga en we nog wat praten hang ik op en zit ik in mijn moeders berichten, ik zag toen dat ze met mijn vader voor het laatst had geappt. Ik was dus wel benieuwd of ze het over mij hadden dus klik er op ik scroll er een beetje door heen en zie opeens dat mijn vader en mijn moeder doen aan SEXTING??? MET ELKAAR wtf. Ik was helemaal in een shock en wist niet wat ik moest doen. Moet ik het tegen een van hun zeggen? Of tegen mijn stiefmoeder? Ik wist het niet meer uiteindelijk heb ik er lang niks mee gedaan  en mezelf er maar aan laten opvreten, nu een paar maanden later zit ik op mijn moeders laptop, in mijn kamer, op whatsappweb en zie dus prc mee hoe mijn moeder en vader aan het sex chatten zijn en mijn stiefmoeder lopen zwart te maken!!! Ik weet niet meer wat ik moet doen??? Weet iemand hoe je dat kan oplossen??? Pls

Ik zou het zeker tegen je stiefmoeder zeggen en aan haar vragen of ze niks tegen je vader wouw zeggen dat je dat tegen haar beb gezegt ik denk dat het beter us voor je stiefmoeder en ik denk dat ze je heel dankbaar zou zijn


Hoiii

Ik kan weinig voor je doen, misschien moet je chatten met de Kindertelefoon.

Liefs Anoniema❤️

PS: Ik twijfel eraan of dit echt waar is.


-Onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon-

Waarom zou het niet echt waar zijn??? 


Hoihoi!

Je vorige berichtje vond ik een beetje raar. Want je bent mannelijk, en word ongesteld. Ik zou hem maar goed nalezen. Want het is echt heel apart.


Oeps, sorry! Ik heb je verward met een andere gebruiker. PS: Ik twijfel eraan of dit echt waar is. Vergeet deze woorden maar, haha.

Liefs Anoniema


Reageer