Vraag

vaak zin in seks

  • 13 February 2021
  • 17 reacties
  • 413 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een meisje van 14 jaar en wil seks alleen ik wil niet zwanger worden weet iemand hoe ik seks kan hebben met iemand maakt niet uit wie en hoe ik niet zwanger word


17 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hey @Anoniemmeisjexzz  je kan daar alemaal voorbehoedsmiddelen voor komen naar gelang hoe je het wilt doen

Ja maar wat want een vinger of pen is saai 

Reputatie 3
Badge +4

Je kan bv een condoom kopen en dan doet de jonge dat rond zijn geslachtdeel of je kan ook de pil beginnen pakken. Of een spiraaltje  maar dat word ingebracht door de huisdokter.

Dat is dan in jou geslachtdeel een soort plastiekje die de ormonen tegenhouden. 

Reputatie 3
Badge +4

Hey @Anoniemmeisjexzz  je kan daar alemaal voorbehoedsmiddelen voor komen naar gelang hoe je het wilt doen

Ja maar wat want een vinger of pen is saai 

Maar je wilt nog geen sexs hebben dan, met een jonge? 

Je kan bv een condoom kopen en dan doet de jonge dat rond zijn geslachtdeel of je kan ook de pil beginnen pakken. Of een spiraaltje  maar dat word ingebracht door de huisdokter.

Dat is dan in jou geslachtdeel een soort plastiekje die de ormonen tegenhouden. 

Oke bedankt maar hoe kom ik aan seks ik wil niet meer wachten

Reputatie 3
Badge +4

Dan kan je ook alemaal speeltjes kopen in spicaale winkels

Maar je wilt nog geen sexs hebben dan, met een jonge? 

Ik wil wel seks hebben met een jongen of meisje

Dan kan je ook alemaal speeltjes kopen in spicaale winkels

alleen mijn ouders komen er dan achter

Reputatie 3
Badge +4

Oke bedankt maar hoe kom ik aan seks ik wil niet meer wachten

Dan zou je tog een lief nodig heben een man of een vrouw hangt af

Reputatie 3
Badge +4

alleen mijn ouders komen er dan achter

Wil je dat zij er achter komen

nee 

Reputatie 3
Badge +4

Je kan dat ook geheim hoeden dat gaan kopen in een winkel (woon je in de stat) want daar heb je normaal veel sexs winkels 

Anders bestel je het en laatje het leveren in een postkantoor! 

 

Reputatie 3
Badge +4

Heb ik je kunnen helpen, heb je nog vragen? 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Anoniemmeisjexzz en @Minotourus ,

Goed dat jullie elkaar willen helpen. Letten jullie er wel op dat het forum niet als chat gebruikt wordt? Topics moeten voor alle forumleden toegankelijk blijven, zie ook forumregel 7:

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

Groetjes, Esther

Badge

als je seks wil en geen kind gebreuk dan een condoom

Badge

Ou oud ben je ? Want ik als 14 jarige jongen met veel hormonen heb elke dag wel aandrang naar seks. Maar helaas ben ik en jij iets te vroeg. Voor een meisje is het al helemaal gevaarlijk, want je kan gecatfished worden en verkracht online. daarnaast is De eerste keer heel pijnlijk voor een meisje. Maar als ik de mogelijkheid had dan was ik ook al lang met iemand het bed ingedoken.

Badge

Ik ben een meisje van 14 jaar en wil seks alleen ik wil niet zwanger worden weet iemand hoe ik seks kan hebben met iemand maakt niet uit wie en hoe ik niet zwanger word

K ben een jongen van 13 en wil ook sex 

Reageer