Skip to main content

Ik krijg zogenaamd 'grappige' opmerkingen  over mijn lange  penis vaak van jongens op MBO  school of van sporten. Zo van.. wat heb jij een grote potlood als we na gym douchen  bijvoorbeeld.

Ik ben half Antilliaan vader  moeder  een  Hollandse. .. Ben zelf  licht getint,  blond haar blauwe ogen als mijn mamma  maar mijn geslachtsdeel geërfd van hem.  Ik wist wel dat die van mij best   groot is ( 12 cm slap 20 cm  stijf).. Ik schep er niet over op.. ik schaam me eerder ervoor. Mijn Pik ging tussen 12 - 14 jaar in de puberteit zo groeien  werd  er echt onzeker van.

IK deed  al lang aan sport bv voetbal en zwemmen vanaf klas 4 basisschool. Dus toen was het nog niet  een probleem van spot . 

Met 14 jaar wou ik  taekwondo doen en moest een sport pak  plus een kruisbeschermer of TOK  passen. Dit om volgens de trainer de edele delen of mijn kroonjuwelen te beschermen tegen harde trappen. Uit hygiëne moest ik me eerst gaan douchen daarna met een handdoek om naar het trainers hokje. Ik moest nu effe  gaan strippen zei de Thai trainer. Dus ik liet de handdoek op de grond vallen. Eerste opmerking gierend van het lachen  WTF.. met zo'n paardelul wordt het erin  persen die lange penis in de tok. Ik heb gelukkig een kleintje  zei hij.. heb medelijden met jou en je toekomstige vriendinnetje .. met een knipoog! Pff

Dus dit.. een rood hoofd en schaamte. Weet er zelf niet hoe ik erop moet reageren. Zeg meestal niets dan.. 

 

 

De meeste jongens die opmerkingen maken zijn gewoon jaloers waarschijnlijk. Gewoon negeren, dan houden ze vanzelf wel op. Schamen hoeft niet. Jij kan er immers ook niks aan doen dat je een grotere pik hebt.

De opmerking van die trainer is idd wel erg awkward en ook wel ongepast. Zeker naar een jongen van 14. 


Reageer