Skip to main content
Vraag

vaak aftrekken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik heb even een vraagje sinds woensdag trek ik af maar ik vindt het zo lekker dat ik het nu bijna 10 keer op een dag doe er komt nog geen sperma uit en hij is ook heel klein 2 centimeter slab en stijf 6 en ik ben 13 jaar

6 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 455 reacties
  • 17 maart 2025

Leuk dat je bent gaan masturberen, je zult er veel plezier aan beleven. Wat is precies je vraag?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 17 maart 2025

Het is helemaal niet gek dat er nog geen sperma uit komt dat komt vanzelf net zo als de lengte daar moet je je geen zorgen over maken

Forum|alt.badge.img

โ€‹@Diana mijn vraag is is mijn piemel te klein en hoor ik er dan niet bij en of 10 aftrekken op een dag goed is of echt niet goed is

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2462 reacties
  • 17 maart 2025

Hey, 10 keer? Op een dag? Dat is echt erg veel zeg maar. Ik vraag me alleen wel af hoe masturberen zonder klaarkomen dan werkt want ik kon eig niks totdat ik ook iets had om mee klaar te komen zogezegd. Oprechte vraag hoor. Voordat ik sperma kreeg was er eigenlijk niks te masturberen ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š als in er was geen hoogtepunt of aandrang. Maar het zal  vast verschillen per persoon denk ik. 

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 249 reacties
  • 17 maart 2025
  • Ik denk dat je vraag is of je het te veel doet? En ik denk dat wel 10 per dag is echt heel veel probeer naar 2 of maximum 3 keer per dag te gaan. 
  • Als het over de lengte van je piemel gaat: Kan je niks aan veranderen, je bent nog maar 13 dus je bent nog maar net in je puberteit, geen zorgen maken
  • En als het gaat of er nog geen sperma uitkomt: Dat is komt ook nog geen zorgen maken

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 455 reacties
  • 18 maart 2025

โ€‹@Stijnheeldedaggeil Ik denk niet dat er een maximum is maar 10 keer lijkt me wel heel veel.  Waarschijnlijk doe je het nu zo vaak omdat het nieuw is en wordt het later wat minder.  Vaak rukken zorgt er in ieder geval niet voor dat je sneller sperma maakt of dat je piemel gaat groeien.

โ€‹@Tover01 blijkbaar is het heel normaal voor jongetjes om te masturberen voordat ze sperma hebben. Zoโ€™n droog orgasme schijnt ook heel lekker te zijn.โ€‹ 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen