Vraag

urineren na masturbatie, normaal?

  • 15 February 2023
  • 7 reacties
  • 343 Bekeken

Badge

Hallo ik kom af met de vraag ik kwam voor vandaag eerste keer klaar en dat voelde wel fijn maar achteraf urineeerde ik terwijl ik masturbeerde, is dat normaal?

 


7 reacties

Moi,

Voor mij gebeurde dat geloof ik de eerste keer ook dus het zal wel normaal zijn. Misschien kunnen anderen er nog wat over zeggen, maar nu weet je in ieder geval wel dat je niet de enige bent. :-)

Reputatie 7
Badge +17

Tijdens heb ik nog nooit gehad maar ik moet wel vaak plassen nadat ik gerukt hebt.

Reputatie 6
Badge +3

Toen ik voor het eerst aftrekte, had ik dit vaker in plaats van sperma. Ik weet niet waarom eigenlijk, maar daarna gebeurde het nooit meer op een of andere manier.

Reputatie 5
Badge +4

Na dat je bent klaargekomen plassen is normaal.

Toen ik voor het eerst aftrekte, had ik dit vaker in plaats van sperma. Ik weet niet waarom eigenlijk, maar daarna gebeurde het nooit meer op een of andere manier.

Ik denk dat je plassen verward met prostaatvocht. Voordat je sperma hebt is het eerst heel dun en waterig en las later dik en wit 😉

Reputatie 6
Badge +3

@RobloxFortnite ik moest meestal kort na het aftrekken plassen, en toen ik voor het eerst sperma had gebeurde dat niet meer. En niet prosttaatvocht, het was echt gewoon plas, ik voelde ook dat ik heel nodig moest en zo.

Reputatie 2
Badge +1

Ja is normaal.....is de manier van jou eigen lichaam om de urineleiders schoon te maken

Reageer