Urineren na het aftrekken

  • 20 May 2016
  • 9 reacties
  • 13520 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb bijna altijd eigenlijk als ik ben klaargekomen moet ik meteen plassen als ik na dat ik ben klaargekomen nog ff door ga dan spuit m'n urine er ook gewoon uit volgens mij hoort dat niet toch ...?

9 reacties

Waarom ga je dan niet voor het aftrekken plassen of iig (vlak) voordat je klaarkomt.
Ik ben ook wel eens lekker aan het rukken en sms best wel lang haha en dan voel ik sms al dat ik eigenlijk moet plassen en dan ga ik eerst plassen en dan kom ik ook lekkerder klaar, want vroeger ging ik dan door met trekken en dus niet plassen en dan kwam ik niet echt zo lekker klaar en dan baalde ik dat ik doorgegaan was.
Ik heb nooit gehad dat er urine uit spoot na het aftrekken, dus daar weet ik niks van. Ik vind het juist moeilijk om met een stijve piemel te plassen.
@jjboy struggels of a man peeing with a boner haha nee maar dat is wel normaal , maar dat er urine uit spuit is wel raar .

Ga inderdaad van tevoren effe sijken heb je er geen last van ..

Na het rukken moet je zobiezo altijd wel pissen maar zo snel er na al is wel raar wacht het af en kijk de comments effe af .


Greetzz milanss
@Milanss

ja das sms best lastig, toch? En dan kan ik ook alleen nog maar omhoog pissen haha je weet toch hoe dat is. Ik heb er wel eens een keertje een bekertje over gedaan, zodat mn urine dan toch naar beneden liep in de wc haha. En nee, dat was geen bekertje waar ik de volgende dag uit gedronken heb, maar een wegwerpbekertje
@jjboy haha ik zat het eerste halfuur nog op de pot .. Ik weet klinkt Miss beetje raar maar ik moet dan facking nodig pissen maar dan lukte me dat niet haha naja Boeijuh 😉
heb ik ook wel is
@jjboy haha ik zat het eerste halfuur nog op de pot .. Ik weet klinkt Miss beetje raar maar ik moet dan facking nodig pissen maar dan lukte me dat niet haha naja Boeijuh ;)

Dat komt omdat je prostaat dan nog groot is van na het klaarkomen en die blokkeert dan je plasbuis, daarom lukt het niet vlak na het klaarkomen. Heb je trouwens een grote of kleine blaas denk je? Moet je vaak plassen, kan je het soms niet zo lang ophouden? Sta je niet zo lang te pissen meestal? Je kan je blaas en die spieren om het op te houden een beetje trainen. Misschien hoef je dan niet meer so fackingen nodig na het klaarkomen. 🙂
Goh, nooit van gehoord dat je zo snel moet plassen na het klaarkomen!
Ik ruk wel expres als ik eigenlijk 's ochtends naar de wc moet. Dat is best wel apart dat je nodig moet zeiken en dat heel dat gevoel wordt weggedrukt omdat je gaat klaarkomen en dat heftige gevoel sterker is!
Maar dan komt het wel harder terug! Dan moet ik echt hollen!
Badge

 

Ik heb bijna altijd eigenlijk als ik ben klaargekomen moet ik meteen plassen als ik na dat ik ben klaargekomen nog ff door ga dan spuit m'n urine er ook gewoon uit volgens mij hoort dat niet toch ...?

Precies dit heb ik ook, ben wel een beetje bang. Ik heb het alleen als de eikel een lange tijd gestimuleerd word. Als ik trek met voorhuid er over heen en terug, nergens last van.

Badge

 

Ik heb bijna altijd eigenlijk als ik ben klaargekomen moet ik meteen plassen als ik na dat ik ben klaargekomen nog ff door ga dan spuit m'n urine er ook gewoon uit volgens mij hoort dat niet toch ...?

Precies dit heb ik ook, ben wel een beetje bang. Ik heb het alleen als de eikel een lange tijd gestimuleerd word. Als ik trek met voorhuid er over heen en terug, nergens last van.

 

Ik was aan het aftrekken en probeerde wat nieuws, ipv normaal heen en weer gaan deed k wat spuug op mijn eikel en begon ik deze als het ware te masseren, dit was heel erg lekker en ik had precies hetzelfde gevoel als bij voorgaande ejaculaties maar deze keer was ik aan het plassen. Het leek niet perse geel maar het was heel veel dus sperma kan het echt niet zijn, het rook ook naar urine en daarna was m'n blaas leeg dus ik ben er van overtuigd dat het gaat om plas. Weet iemand wat ik moet doen of heeft iemand dit al eerder meegemaakt?

Reageer