Vraag

UPDATE: ik voel me aangetrokken tot videogame poppetjes

  • 10 April 2020
  • 3 reacties
  • 263 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo hier ben ik weer, met een update van deze post

 

Het is alleen maar erger geworden, er zijn ook poppetjes bijgekomen en ik heb nieuwe fotos geprint.

Ik heb ook een gat in 1 van de fotos gemaakt en heb daar dingen mee gedaan, na afloop voelde ik mezelf heel smerig en wou ik dit nooit meer doen, maar het voelt als een soort verslaving want ik MOET het doen

ik wil ook nogsteeds niet dat mijn moeder erachter komt want ik weet niet wat ze dan gaat door maar iets niet fijns voor mij.

hebben andere mensen ook verslavingen aan masturberen  en hoe kom je daar vanaf

help graag

 

 

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ouch, wat lastig!

na een gezellige zoekgeschiedenisverneukende Google-sessie ben ik tot de conclusie gekomen dat je als het echt een verslaving is en je dagelijkse leven negatief beïnvloedt, je je heel slecht voelt als je niet kan masturberen et cetera  je toch echt therapie moet gaan zoeken. Je geslachtsdeel kan gevoelloos worden van te vaak masturberen en seks kan in de toekomst heel pijnlijk worden. 
 

als je ooit de neiging krijgt zeg drie keer astagfirollah en ga de koran lezen. en anders stop met het spelen van die game

Mischien is een peniskooi een optie als je het onopgemerkt in huis kan krijgen:

Een peniskooi doe je om je penis, doe je op slot met een sleutel, en het voorkomt dat je kan masturberen, alleen plassen en douchen is wel een ding. Wat je ook doet. Doe er je voordeel mee bye

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 8a

Reageer