Vraag

uitleg over seks nodig

  • 15 November 2020
  • 9 reacties
  • 452 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Heyhoi allemaal!!

ik ben een meisje van 13 en ik heb nooit echt met mensen over seks gepraat enz dus ik weet er vrij weinig over, maar inmiddels wil ik weten wat alles betekent, dus wat is masturberen, aftrekken en klaarkomen? Hier ben ik gewoon ff heel nieuwsgierig naar, omdat ik steeds ouder word en dichterbij de leeftijd kom waarop ik misschien word ontmaagd, hoewel ik nog geen vriendje heb, maar ik zou het wel willen wanneer ik een vriendje heb waar ik echt van hou.

thx alv!!


9 reacties

Masturberen is jezelf bevredigen, als vrouw is dit vingeren en voor mannen is dit aftrekken, het is niet heel veel meer dan met jezelf spelen. Na een tijdje te hebben gemasturbeerd bereik je een hoogte punt en kom je klaar.

Maar je bent 13 dus denk voorlopig maar niet aan seks

Reputatie 1
Badge +1

Thxxx hier heb ik veel aan!!

en nee ik zal zeker nog niet heel veel aan seks denken☺️

Er is niks mis mee als een 13-jarige aan seks denkt. Het is nou eenmaal een deel van het leven. Het is prima om jezelf te bevredigen. Op die manier leer je jouw lichaam beter kennen en kom je erachter wat jij nou wel en niet fijn vindt.
Je geeft ook aan pas seks te willen als je met iemand bent van wie je houdt, en dat is een hele redelijke en gezonde houding. 

Als je jezelf wat beter wilt informeren, kan je eens een kijkje nemen op Sense.info. Dit is een site voor jongeren waar alles heel eenvoudig en duidelijk wordt uitgelegd. Kijk daar gewoon eens rond. Vooral het Seks ABC lijkt me handig voor jou. Dit is een pagina meteen overzicht van alle termen en begrippen die je op Sense tegen zult komen. Als je een woord niet kent, kun je erop drukken en krijg je een uitleg over de betekenis.

 

Groetjess

Reputatie 1
Badge +1

Thx!!! Dit helpt mij echt heel erg echt super bedankt!!!

Reputatie 6
Badge +7

En je kunt er natuurlijk met vriendinnen over praten. 

Verwacht veel gegiebel maar neem ook alles met een korrel zout; zij zullen er ook niet veel van weten.  Lees je lekker in op internet, en dan vooral op voorlichting-sites.

 

Reputatie 1
Badge +1

Thx jongen999!

ga ik zeker ook doen!!

 

Heyy,

Het programma spuiten en slikken op yt geeft hele betrouwbare info, miss een idee om daar is op te kijken?

Xx,

Anoniempje3🍀

Reputatie 1
Badge +1

Thx Anoniempje 3,

daar zal ik een naar gaan kijken, heel erg bedankt☺️
 

xx me❤️

Reageer