Skip to main content
Vraag

uit het raam geplast

• February 27, 2025
  • 7 reacties
  • 597 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallotjes,

Ik heb gisteren avond om dat ik moest plassen en geil was uit het raam geplast op een vakantie park om 4 uur snachts het gaf een lekker gevoel maar ook eng het licht van de buren stond aan…

Is dit normaal dat ik dit deet en doen andere mensen dit ook misschien tips want het is zo'n raam die niet helemaal open kan bij een schuin dak ik heb de helft in het huisje geplast, want ik kon er niet goed bij.

7 reacties

Froukje17
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 27, 2025

Ik vind dit heel raar kan aan mij liggen maar ga het maar snel opruimen en wat de buren betreft ik hoop dat ze je niet hebben gezien 

Sterre

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 27, 2025

Denk je nu echt dat er mensen zijn die gaan zeggen dat het normaal is dat je dat doet?

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 27, 2025

Je zou het ook gewoon op de wc kunnen doen. Hoe en waarom zou dit normaal kunnen zijn? 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 27, 2025

Bah zeg, sorry maar dat moet je niet weer doen! Nee dat is echt niet normaal nee. 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 27, 2025

Idd, volgende keer gewoon niet uit het raam, maar op de wc

Groetjes Lupus

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 27, 2025

Kijk maar uit dat dat kantelraam niet dichtklapt op je leuter als je de volgende keer  naar buiten plast - dat gebeurt wel vaker met dakramen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 1, 2025

Vind dat iedereen in deze thread er wel heel dramatisch over doet. Uit een raam plassen is ook weer niet zo'n big deal. Dat het ook binnen terecht komt is wel een beetje smerig ja, maar dat was duidelijk niet de bedoeling, en kan je ook gewoon weer schoonmaken.

Heb het ook wel eens zien gebeuren op een kamp, zaten in zo'n oud heel groot huis in luxemburg met allemaal gangetjes, aanbouwen, schuine daken en randjes enzo. Terwijl iedereen in onze kamer bezig is in bed te gaan liggen stapt er opeens 1 op 3 hoog uit het raam en klimt over dat dak richting de rand. Dus iedereen uit dat raam kijken wat hij ging doen, zegt ie heel nonchalant dat hij nog ff moest pissen. We waren toch zeker met 8 of 9 op die kamer en niemand had daar zulke issues mee. Sommige paar jaar jongere jongens wel vragen waarom op het dak natuurlijk, en toen vertelde hij dat dat lekker vrij voelde in de frisse lucht, en dat hij normaal ook naakt sliep enzo. Was gewoon een goed gesprek, verder niks aan de hand.

Het is best specifiek dus het zal voor de meeste niet heel normaal zijn om uit een raam te plassen nee, maar het is wel heel normaal dat jongens ook op andere plekken dan de wc plassen. Het zijn typische jongensdingen om wild te plassen, in flesjes, samen te plassen, wedstrijdjes te doen, etc. dus uit een raam sta ik echt niet van te kijken. Een wc is ook niet echt heel natuurlijk, dus waarom zou dat perse altijd moeten of beter zijn?

En wat boeit het of het normaal is of wat anderen er van denken? Als jij zin hebt om dat te doen, en er niemand last van heeft, go for it!

Tips? Ehm een raam zoeken waar je wel bij kunt? Een pvc buisje door het raam en dan daar in plassen? Idk? Verzin wat leuks