Uit de kast komen voor ouders

  • 4 January 2018
  • 8 reacties
  • 324 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zoals ik heb verteld in mijn eerste topic ben ik gay. Ik ben er al bij een paar mensen voor uit, maar nog niet voor mijn ouders. Zoals ik ook had verteld zullen ze er waarschijnlijk geen probleem van maken, maar toch ben ik super nerveus om er voor uit te komen, ik hoop dus graag te horen hoe anderen het aan hebben gepakt.

Alvast bedankt ?

8 reacties

Ik was ook super nerveus en ik wist echt niet wat ik deed. Ik vertrouw mijn moeder het meest dus ik ging bij haar op de bank zitten en zei dat ik iets wilde zeggen. Toen gooide ik het er maar uit en even later huilde ik al omdat ik bang was dat ze me snders ging zien. Ze had het niet zien aankomen maar ze gaf me een knuffel en vertelde me dat ik nogsteeds dezelfde persoon ben.
Hopelijk heb je er iets aan en succes?
Ik ben hetero maar je ouders zullen 't echt wel goed vinden! 😃
Ik denk wel dat je ouders het accepteren
Ben hetero
Beste plottwist

Als je echt heel bang bent voor de reactie kan je een briefje achterlaten.

Leg de brief ergens neer en ga he huis uit iets met vrienden doen.

Zo hebben je ouders ook tijd het te verwerken.

Als je terug komt zullen ze er vast wel over beginnen.

Het komt allemaal goed, dat beloof ik je.
Hoi!

Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar hier op het forum is er een hoop over terug te vinden. Het lijkt me een goed idee om wat topics door te lezen, zo krijg je ervaring en tips van anderen mee.

Je ouders reageren waarschijnlijk goed, dus daar hoef je je volgens mij geen al te grote zorgen over te maken. De tip van @Bran vind ik een goeie.

Groetjes
x
Ik durfde het niet te zeggen, dus heb het via een brief gedaan.
Als je het echt heel eng vindt en denkt dat je dicht zal klappen en niks meer zal kunnen zeggen, kan je het misschien ook in een brief doen. Heeft voor mij heel goed gewerkt! Succes 🙂
Bedankt voor het reageren iedereen, ik heb hier zeker wat aan. ? Als je nog wil reageren, graag! ?

Reageer