Vraag

uit de kast komen bij me homofobische familie

  • 5 November 2022
  • 4 reacties
  • 172 Bekeken

Ik weet al een heletijd dat ik pansexsueel en nonbinaar ben.

maar heb dit nooit aan me ouders en broertje drufen zegen omdat ze homofobie zijn.

Maar krijg het gevoel dat ik door dit thuis geheim te houden  ik een stuk minder lekker in me vel zit. 

Waardoor ik me heel negatief voel bij alles en meschien een depressie door krijg. 

Wat moet ik nu doen want begin weer terugvallen te krijgen naar me zelf  snijden en wondjes open kraben.

Gr Bren.


4 reacties

Ben wel al uit de kast bij een hoop mensen op school

maar daar waaren de mesten reacties negatief van

dus weet echt  niet of ik dit thuis moet zegen 

Badge

Hey,

Eerst en vooral verwond jezelf niet, dit is echt niet goed.

Ik zou voor je het zegt polsen bij je ouders wat ze zouden doen als een van hun kinderen zo was. 

Ik zou er ook met een goede vriend ofzo over praten en misschien hulp vragen aan de kindertelefoon.

Maar ik zou het wel zeggen zeker als je er je niet goed bij voelt. Jij blijft hun zoon en ze zullen je wel moeten accepteren zoals je bent.

 

grts van mij xxx

 

Badge

Hoi! Zelf ben ik straight, maar ik snap wel hoe je je voelt. 

Denk ik. 

Ten eerste, verwond jezelf niet. Het is echt niet goed!!

Er komt niks positiefs uit, snap je? Denk er eens over na, Je maakt je situatie maar erger.

Je kunt bijv. aan je ma of pa vragen ‘wat zou je doen als je broer/zus pansexueel was?’  of zoiets.

Snap je? meer in die richting gaan. Ik hoop dat ik je geholpen heb <3

Heyyy 

 

ik ben laatst ook uit de kast gekomen en ik snap hoe moeilijk het is en al zeker als je familie homofobie’s is 

maar ze zijn het het niet waard om het te verbergen 

je moet gewoon denken f*uck jullie en er schijt aan hebben  

jij bent wie je bent ze kunnen niet bepalen van wie je houd 

 

succces 

 

 

Reageer