Vraag

Uit de Kast ?

  • 27 December 2019
  • 10 reacties
  • 134 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wanneer ben je uit de kast ?

Als je het tegen je ouder vertelt ?

Het met vrienden heb gedaan ?

Of het open op school sport club vertelt ?

Wanneer is dat ?


10 reacties

Hallo Timotje :)

Het is welke definitie JIJ eraan geeft, voor de een is uit de kast komen bij zijn vrienden, voor de anderen bij hun ouders en voor weer anderen bij bijvoorbeeld school.

-Dr8gon99

hey 

 

het is idd hoe je het zelf ziet. 

 

ik zie uit de kast als 2 definities 

als uit de kast persoon maar ik ben nog niet uit de kast als dat heel mijn omgeving het weet 

snapje wat ik bedoel? 

 

Groetjes blue

Als je broer en zusje het weten ? Of de jongen waar mee je een leuke nacht heb gehad ?

 

Ja, dat kan, dan ben je uit de kast gekomen voor een paar mensen.

-Dr8gon99

Wanneer ben je uit de kast ?

Als je het tegen je ouder vertelt ?

Het met vrienden heb gedaan ?

Of het open op school sport club vertelt ?

Wanneer is dat ?

Hallo,

 

Zelf ben ik Panseksueel, het heeft jaren geduurd voordat ik hier achter was. Ik ben zelf 16 jaar.

Zelf is het "uit de kast komen" voor mij als je het zelf accepteerd. Dus je hoeft dit nog aan niemand te vertellen. 

Natuurlijk is dit voor iedereen anders en is niemand hetzelfde.

 

Joejoe, groetjes M.

Hey,

 

Ik denk dat dit meer je eigen visie is. Ik vind dat je uit de kast bent gekomen als je het tegen de personen hebt gezegd waarmee je het meest omgaat, denk dus aan familie, vrienden, klasgenoten e.d.

 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen!

 

→ Tim

Hallo,

 

Inderdaad is het een beetje wat je er zelf van maakt. Ik vind persoonlijk dan weer dat het per persoon telt, dus bijv “Ik ben uit de kast gekomen naar een vriend” maar “Ik ben niet uit de kast gekomen voor m’n opa en oma”, en dan kun je in verschillende omgevingen dus wel of niet uit de kast zijn, dat telt dan per omgeving. Hopelijk is dit een beetje duidelijk, anders dan ehh sorry: Er zijn genoeg wijze reacties hier boven me :)

 

 

Wanneer ben je uit de kast ?  

Als je het tegen je ouder vertelt ?

Het met vrienden heb gedaan ?

Of het open op school sport club vertelt ?

Wanneer is dat

 

Weet niet als dit een vragenlijst is of je wilt weten wat te doen omdat het niet echt 100% duidelijk is als je wilt weten wanneer ik uit de kast kwam of wanneer jij best uit de kast komt

 

Het is gewoon om dat ik niet begrijp wanneer je kan zeggen ik ben uit de kast .

 

Ik heb voor het eerst wat met een school vriend gedaan . En met een ouder broer en neefje .Met de school vriend was het echt heel anders .

Je bent dus al uit de kast gekomen voor 3 mensen maar nog niet met je hele omgeving als ik het goed begrijp? Het is prima dat je niet voor de hele omgeving uit de kast komt.

-Dr8gon99

Reageer