Skip to main content

Ik ben 13 jaar en ik heb een lul van 13.5 cm is dat normaal en weet iemand miss waar je het best seks toys kan verstoppen 

13.5 is aan de hoge kant van normaal voor 13 jaar en voor de sex toys weet ik niet misschien in een kast ofzo waar je ouders nooit komen


Bedankt 

 


Stijf of slap?


Neem aan stijf, niks mis mee


-onnodige quotes verwijderen-

As ie stijf is niet nee, maar 13,5cm slap voor 13 jaar is een beetje groot. Ook niks mis mee, maar dat is wat groter dan gemiddeld.


Voor 13 ligt het aan de grote kant, je zit nu op ongeveer het gemiddelde van de volwassen man, Je hoeft je nergens zorgen over te maken! En ik herinner je eraan dat het meeste mensen vrij weinig uitmaakt hoe groot je ding is!


13,5  cm is goed en groot man, niet twijfelen, ik ben 17 en heb 12cm dus je zit boven mij xd


Ik ben 13 jaar en ik heb een lul van 13.5 cm is dat normaal en weet iemand miss waar je het best seks toys kan verstoppen 

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html


Hallo ik ben zelf ook 13 en stijf is hij 18cm is dat klein of normaal?


hallo T.043 voor 13 jaar is dat super groot voor jou leeftijd 

ik ben ook 13 en ik ben een meisje en er kan 1 vinger is is dat weinig


Je moet juist meten - bovenkant van buik tot topke eikel zonder vel 
Gemiddelden: 
Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm
Uitzonderingen mogelijk


Heyy anoniepke zeker ziet!


De lengte van de penis is ook gerelateerd aan afkomst!

Gemiddelde per etniciteit werelddeel. 

De kleinste hebben  AZIATEN :                                         slap 3-5 cm  erectie 6-10 cm

De Europese Amerikaan BLANKEN:                                     slap 6-13cm erectie 12-20cm

De ARABISCHE  en gemixte met AFRO:                     slap 7-14 cm erectie 13-21 cm

De Brasiliaanse LATINOS  en AFRO:                                       slap 9-16 cm erectie 14-22 cm 

Ik heb veel vergelijkingsmateriaal materiaal🫢 ..ik zit op een jongens internaat in België.  Dus die cijfers kloppen wel.

Ik ben halfbloedje Latino vader en Nederlandse moeder.  Slap 13  cm en stijf 20.5 cm

GROTER wilt niet zeggen beter ook veel ongemakken. Bij voetballen met dun sport broekje aan zonder slip slingert mijn piemel heen en weer. Het steekt ook wat eruit de eikel bij zitten op een bankje.  Met een strakke skinny jeans broek zie je goed de lengte. Ik schaam me soms wel voor krijg ongemakkelijke opmerkingen ook van vreemden.

Veel meisjes slaan je over omdat ze gehoord hebben van de jongens of een DICK pic  die heeft een XL LUL ...moet pijn doen.  De seks hoeft zeker niet beter te zijn eerder moeilijk.🫨


Reageer