Vraag

twijfel over mijn lengte van me lul

  • 3 February 2022
  • 8 reacties
  • 230 Bekeken

Badge

Ik ben 13 jaar en ik heb een lul van 13.5 cm is dat normaal en weet iemand miss waar je het best seks toys kan verstoppen 


8 reacties

Reputatie 4
Badge +3

13.5 is aan de hoge kant van normaal voor 13 jaar en voor de sex toys weet ik niet misschien in een kast ofzo waar je ouders nooit komen

Badge

Bedankt 

 

Reputatie 4
Badge +4

Stijf of slap?

Reputatie 2
Badge +2

Neem aan stijf, niks mis mee

Reputatie 4
Badge +4

-onnodige quotes verwijderen-

As ie stijf is niet nee, maar 13,5cm slap voor 13 jaar is een beetje groot. Ook niks mis mee, maar dat is wat groter dan gemiddeld.

Reputatie 7
Badge +9

Voor 13 ligt het aan de grote kant, je zit nu op ongeveer het gemiddelde van de volwassen man, Je hoeft je nergens zorgen over te maken! En ik herinner je eraan dat het meeste mensen vrij weinig uitmaakt hoe groot je ding is!

Badge

13,5  cm is goed en groot man, niet twijfelen, ik ben 17 en heb 12cm dus je zit boven mij xd

Reputatie 7
Badge +3

Ik ben 13 jaar en ik heb een lul van 13.5 cm is dat normaal en weet iemand miss waar je het best seks toys kan verstoppen 

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Reageer