Vraag

Truth or dare, ging ik te ver?

  • 7 November 2023
  • 13 reacties
  • 2840 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

 

Ik ben wat minder actief hier, maar heb nu een vraag die ik graag stel.

​​​​​​Ik had zaterdagavond een feest van een klasgenoot waar een groot deel van de klas bij was. Iemand kwam toen ook met het idee om truth or dare te spelen. Toen kreeg ik van een meisje de dare om  mijn blote borsten te laten zien (5 minuten). Ik twijfelde even maar heb het toch gedaan en heb er geen spijt van (best leuk eigenlijk). Mijn zus vond dat ik het niet had mogen doen. Wat vinden jullie?

 

​​​​​​Liefs,

Vosje


13 reacties

Reputatie 5
Badge +4

als je het zelf goed vond is het goed, als je het zelf vervelend vond had je het eigenlijk niet moeten doen

Reputatie 7
Badge +17

Je zus mag haar mening hebben maar zolang jij er geen spijt van hebt is er niks aan de hand lijkt me.

Reputatie 7
Badge +4

Hey vosje,

Jij mag zelf bepalen wat je doet, maar ik denk alleen dat je zus je wilt beschermen dus neem haar niks kwalijk. Ook moet je uitkijken dat er geen foto's worden gemaakt…

 

Deel tekst verwijderd omdat dit in strijd was met forumregel 5. 

 

Groetjes, 

@Ann0

Reputatie 4
Badge +4

Wat tim16 ook zecht. Zolang je er geen spijt van hebt is er niks aan de hand. 

Reputatie 5
Badge +3

Bedankt voor jullie reacties, fijn! Ik vond het echt leuk spannend. Vooraf hadden we afgesproken alle telefoons weg te leggen. En als iemand iets echt niet wilde hoefde het ook niet.Mijn zus zegt dat het gewoon heel erg is als jongens uit je klas je borsten enzo hebben gezien, dat geen meisje dat doet. 

Een groepje maakt nu plannen om het komend weekend opnieuw te spelen (we hadden  zaterdag te weinig tijd). Ze hebben gevraagd of ik dan weer mee wil doen. Door mijn zus twijfel ik nog maar eigenlijk zou ik wel willen.

 

Liefs Vosje

Reputatie 7
Badge +17

Ik zou je niet zoveel aantrekken van je zus. Zo erg is het echt niet. En dat geen meisje dat doet is ook niet waar.

Zolang jij je er maar goed bij voelt en niets doet wat je niet wilt.

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @vosje_09,

Als jij het goed vond en er niemand foto's kon maken dan is het toch goed? En ik zou niet veel aantrekken van wat je zus zegt.

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 2
Badge

Als je het goed vind moet je het niet aantrekken. Maar ik hoop niet voor je dat het meisje een goeie vriendin van je was want dat zou wel gemeen zijn. Hopelijk zijn er geen foto’s gemaakt en kan je iedereen vertrouwen.

Reputatie 2
Badge

Ps ik zou niet zomaar je onderlichaam laten zien. Dat is eigenlijk meer iets persoonlijks dan je borsten denk ik 

Als jij geen spijt hebt, ben je niet te ver gegaan. 

Reputatie 5
Badge +3

Bedankt, ik heb besloten om weer mee te doen zaterdag, want ik heb er echt wel zin in. Ik weet nog niet wat mijn grens is van wat ik wel en niet doe. Ik kijk dan wel wat veilig en leuk voelt, maar ze willen vast verder gaan dan de laatste keer. Een jongen appte al dat hij hoopte dat ik weer mee zou doen :-)

Liefs, Vosje

Reputatie 7
Badge +4

Hey, Veel plezier morgen, laat je weten hoe het is gegaan. 

 

Je bent niet verslaafd aan bloot laten zien hoor😉❤️. 

Zorg ook dat alles goed verloopt en er niks fout gaat, laat het anders weten. 

 

Groetjes, 

@Ann0 (J14)

Reputatie 5
Badge +3

Jaaa, was leuk! En super spannend ook haha.

We waren met 5 jongens en 3 meiden, de meeste uit mijn klas. Vooraf hadden er 2 kaartjes gemaakt met truths en dares. Die gingen over gewone dingen maar ook sexy dingen, zoals trek 1 of 2 kledingstukken uit. De afspraak was weer dat je nee mocht zeggen als je iets echt niet wilde. En geen telefoons natuurlijk.

Ik heb vooral dares gekozen, waardoor ik al halverwege de avond alleen nog maar mijn onderbroek aan had en aan het einde zelfs even helemaal naakt ben geweest. Een jongen en een ander meisje zijn ook (bijna) naakt geweest. Zij heeft in haar slipje nog een rondje om het huis moeten rennen. Gelukkig voor haar was het donker en rustig op straat haha.

Liefs Vosje

Reageer