Skip to main content
Vraag

truth or dare app suggesties

• July 14, 2026
  • 1 reactie
  • 239 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ga dus logeren met een vriend en dan wil ik graag samen iets sexueels doen door truth or dare, heeft iemand tips voor apps waar je zelf een lijst kunt maken maar waar het lijkt alsof het gewoon automatisch gegenereerd is.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 15, 2026

Hey,

ik heb even gegoogeld en ik denk dat je als je een Android hebt: truth or dare marco studios moet gebruiken, misschien moet je hem gewoon downloaden en even proberen van te voren!

Als je een Iphone hebt: ook truth or dare marco studios, maar deze is wat verstopt, gewoon dan even googelen en dan vind je hem wel. Je kan dan ook nog Truth or Dare Nederlands gebruiken, daarin zitten veel ingebouwde modus zoals extreem of wild feestje.

Hopelijk helpt het!!

1. Stop er ook gewone opdrachten of vragen in, anders val je door de mand.
  2. Geen namen of persoonsvormen, maar hou het neutraal, dus: Trek een kledingstuk uit van de andere speler. En niet: Trek een kledingstuk uit van hem/(naam) uit.
  3. Ik zou ook met verbazing spelen, dus dat je zegt van: Wow, deze app gaat ver! of: Durf je dat? (maar dan niet te overdreven)
  4. Oh ja en begin rustig of stop er ook rustige vragen in! Dus: Trek een kledingstuk uit. En niet: Trek al je kleding uit.

Vertel me hoe het is gegaan en of het helpt en heeft gewerkt!

Groetjesss