Vraag

trio met ouders

  • 27 May 2020
  • 6 reacties
  • 13951 Bekeken

Badge

Hallo allemaal ik ben een jongen van 14 en laatst kwam ik in de avond (rond 21.30) thuis van mijn vriendin en toen ik in de voortuin aankwam kon ik door het raam al zien dat mijn ouder bezig waren op de bank dus ik liep naar de voordeur en deed expres extra luid mijn sleutel in de deur zodat ze het zouden horen en toen hoorde ik wat gepraat maar daarna werd het stil dus ik dacht ik kan nu wel naar binnen maar toen ik in de woonkamer kwam zag ik dat ze gewoon nog bezig waren dus ik was best wel verbaasd en toen mijn vader me zag groette hij me gewoon en lachte alsof er niks aan de hand was dus ik lachte ongemakkelijk terug en ging naar mijn kamer in mijn bed tv kijken (geluid extra hard natuurlijk) maar na ongeveer een kwartier ging mijn kamerdeur open en stonden mijn ouders opeens naakt in de deuropening dus ik vroeg wat ze kwamen doen en zei mijn vader: we willen een trio doen. We hadden toen een tijd samen seks.

Hierna kwam mijn broer thuis en toen gingen mijn ouders snel naar hun eigen kamer en ik bleef hier.

het is nu ongeveer 2 weken geleden en ik ben erachter gekomen dat ik het nog een keer wil en ze nu mis dus ben ik gisteren toen ik ze bezig hoorde naar hun kamer gegaan maar ze deden snel de deken over zich heen en voelde zich betrapt. 

Verder doen mijn ouders heel normaal alsof er niks is gebeurd maar ik vind het best gênant nu met hun want ik mis ze best wel. 

ik kan me voorstellen dat jullie dit niet geloven maar het is echt waar dus aub help me want ik weet niet wat ik moet doen.

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon op grond van regel 9.


6 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik zou als ik jou was gwn met ze gaan praten… als ze niet bezig zijn en gwn vertellen dat je t ongemakkelijk vind en dat ze moeten neuken wnr jij er niet bij bent…. dat je het geil vond snap ik want gepijpt worden lijkt mij ook geil…. maar ik zou toch zorgen dat het niet meer gebeurt want het lijkt mij persoonlijk geen fijne relatie met m’n ouders…. hopelijk helpt dit

Badge

hi, 

als ik heel eerlijk ben denk ik echt dat je ouders raar zijn. het is niet jouw schuld alleen ik denk wel dat als je verstandig was geweest je nee had moeten zeggen. ik vind prsooonlijk ook dat je naar de politie moet en dit moet melden want ik weet niet of je dit weet maar dit is illegaal wat je ouders doen. ik snap dat het erg lastig is als je je ouders verliest maar op dit moment denk ik wel dat het het verstandigste is aangezien je ouders pedo's zijn.

xxx, anonymous123

Reputatie 4
Badge +2

Ik vraag me toch echt wel af wat er omgaat in je hoofd als je een trio gaat hebben met je kind. Ik denk ook dat je ze aan moet geven want dit valt dacht ik onder incest en ook pedofilie. Ik snap dat het lastig is maar dit soort mensen zijn niet de veiligste om rond te zijn

Houd je ons op de hoogte?
-miaomiao :cat:

hi,

Nou ik moet zeggen… Het is wel heel goed verzonnen als het niet waar is maar als het wel waar is dan vind ik het echt heel raar. Met je moeder en je vader sex?! Ik kan er niet aan denken als ik sex heb met mijn vader gatver! Echt gewoon niet opwindend. Ik zou als ze het of jij het nog een keer wil doen dat je dan even volwassen doet en dat je bijv. wegloopt ofzo.

 

X Fredje

Badge

Hoi  beetje laat

 ik weet dat het heel moeilijk is maar stap naar de politie of bel/chat even met de kindertelefoon je ouders zijn pedofiel en dat kan schade oplopen tegenover jou dit is niet jou schuld maar die van je ouders

 

groetjesssss

Reputatie 1
Badge

beetje laat, maaarrrrrr ik zou t proberen te vergeten! Gewoon niks meer erover, ik weet dat het lastig is en je kan altijd met de kindertelefoon bellen.. Maar ik zou er niks meedoen, anders wordt het misschien erger

Reageer