Skip to main content
Vraag

trio gehad met beste vriendin en haar vriendje

• 19 februari 2025
  • 17 reacties
  • 4148 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hey hey

Mijn beste vriendin en haar vriendje
Hebben al paar keer gevraagd voor een trio maar  er kwam steeds niets van maar twee terug vroeg ze het weer ze was dat  weekend alleen thuis of ik nog wilde proberen dat trio ik ging toch bij haar slapen het is toen ook gebeurt  het was ook echt  lekker. het gewoon een knape jongen hij ziet er goed uit ook zijn piemel was niet verkeerd ik mag niet veel zeggen in verband met regels van de form hij zij wel dat ik  geweldig lichaam mooie rondingen🍒🍑 had  hij heeft er lekker in gekneden. Na de tijd vroegen ze of  het nog keer konen doen in de  zomer of zo of heerder   ik weet  het nog niet het was niet verkeerd of maar ik weet nog niet. Maar met Valentijn heb een roos van  ze had en een tegoed bon  voor lekker geurtje. Ze hebben vanmiddag gevraagd of zaterdag mee ga naar naar water park wat zou ik doen
maar nu een vraag ben nu slet of niet

17 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 433 reacties
  • 20 februari 2025

Als jullie het alledrie fijn vonden is het toch prima?  En als jullie het vaker willen doen is dat ook ok.  Je moet leuke dinge  niet moeilijk maken door je er te veel vragen bij te stellen.

Het woord ‘slet’ is soswieso stom.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 106 reacties
  • 22 februari 2025

Hey
Je hebt gelijk je moet dingen doen wat je leuk vindt.
Ik ben  vandaag mee geweest naar dat water park ik ben net terug was gezellig lekker samen in water  lekker van glijbaan en af  hij vroeg aan mij of ik mee ging in kleedhokje  en ik vroeg aan mijn beste  vriendin of ze dat goed vond ja prima  ik ga naa jou of moet ik eerst zij ze. Oké prima zij is eerst geweest ik daarna  hebben we eerst lekker gezoend met 2 en hij vroeg of mijn bikini topje hij los mocht maken hij toen lekker mijn borsten  🍒 in  gekneden aan mijn tepels zuigen hij zegt dat ik super mooie borsten heb dat zo mooi en stevig zijn en dat mijn bikini👙 topje mij super mooi stond  en ik zij oké bedankt voor het compliment 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 106 reacties
  • 23 februari 2025

We gaan volgende weekend samen  naar Antwerpen  ik laat nog weten hoe gegaan is of hoeft dat  niet laat maar weten 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 24 reacties
  • 23 februari 2025

Leuk voor jullie 3 toch?

Ben je nu eigenlijk met hun 2 dan? Een relatie bedoel ik of is het meer elkaars seksuele behoeftes bevredigen?

Liefs

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 106 reacties
  • 24 februari 2025

Hey  Zwientje

Nou het was de bedoeling voor ėėn keer 

Maar er was soort klik tussen hem en mij  hij vind mij een super mooi meisje met mooi  rondingen en hij daar hou ik van en mijn best vriendin die ken ik al 10 jaar  we gaan kijken of het laast keer was of er meer kan worden. We  zijn 17 jaar en hij is 20 jaar is dit raar 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 144 reacties
  • 24 februari 2025

Lekker genieten toch. Ik wil ook graag een trio met mn bff en mijn vriendje. Zij is weer singel, want mijn grootste droom was om ook haar vriendje (nu ex) erbij te hebben.

Wel belangrijk om goed van elkaar te weten wat het betekent. Als hij plots verliefd word op jou ofz, dat is misschien niet zo chill. Of jij op hem.

Liefs

Kim

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 198 reacties
  • 25 februari 2025

Dat zou ik ook wel willen

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 106 reacties
  • 26 februari 2025

We genieten er zekker van. Van  an weekend gaan we weer wat leuks doen maar ik weet niet wat  Antwerpen gaan niet meer door 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 3 reacties
  • 26 februari 2025

Laat weten wat jullie hebben gedaan 

Shelby
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 42 reacties
  • 28 februari 2025

Klinkt als een droom van elke jongen toch! Als jullie het allemaal leuk vinden en lekker dan is het toch goed. Iedereen vrijwillig. Lijkt mij geil. 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 24 reacties
  • 2 maart 2025

hey

Deed je nu weer een trio met hun dan?

Of alleen bij je vriendin geslapen (of bij haar vriend alleen)?

laat maar iets weten

liefs

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 106 reacties
  • 2 maart 2025

Hey

We hebben een leuke weekend gehad  mijn vriendin was weer  alleen thuis  een zaterdag ochtend hebben we eerst gewinkeld samen in stad was leuk en gezellig we hebben van hem samen een leuke jurkje 👗 van hem gehad wat ons super mooi stond  hij zij meer van jullie rondingen staat  in dit jurkje mage mooi in.
Daarna terug gegaan  en we samen gekookt alleen we hebben een  weddenschap verloren toen moesten we topless koken  ja wie  a zegt moet ook b zeggen.
We hebben toen een leuke avond/nacht gehad  wat van fantastisch was.
Van morgen vroeg hij of ik met hem wilde douchen wou nou zijn  handen kunnen  goed masseren 🍒 en we hebben lekker gezoend en ik heb hem mee geholpen  met aftrekken

nu afwachten voor een  volgende keer

Tekst aangepast door de Kindertelefoon, regel 6  Topics en reacties over het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn niet toegestaan.

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 106 reacties
  • 2 maart 2025

Hey 

Mijn beste vriendin heeft wel gezegd dat ze wel goed vind als gebeurt  (of bij haar vriend alleen)? Maar ik weet niet of ik dit wil doen 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 24 reacties
  • 2 maart 2025

Sliepen jullie samen of jij alleen en hun 2 samen?

Gevrijt of niet eigenlijk?

Als je douchte met hem en hem hielp, hielp hij jou ook dan?

Liefs

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 106 reacties
  • 3 maart 2025

Hey

We hebben  samen ge slaap en   wat echt super lief was. en hebben elkaar goed geholpen  samen wat super fijn was hij vroeg  wat ik van hem vind hij vind mij super mooi en leuke meisje met mooie rondingen en hij  zegt bij jou klopt alles

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 198 reacties
  • 5 maart 2025

Nou gelukkig heb je mooie rondingen

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 106 reacties
  • 5 maart 2025

Zit je nou mij in zeik  te nemen  als compliment krijg 

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen