Vraag

trio

  • 31 July 2023
  • 3 reacties
  • 1499 Bekeken

Badge

Hey ik ben een jongen van 14 jaar oud en heb een vriendin van 16 jaar

 

Een paar dagen gelede vroeg een vriend 14 dat hij en zijn vriendin 12 een trio wilde aangezien zijn vriendin laten we haar eva noemen 2 jongens wou dachten ze allebij aan mij ikbheb zonder na te denken jabgezegd gisteren was het zover ik kwam bij het huis van mijn vriend aan laten we hem jarne noemen en ik was bezorgd niets was voorbereid ik vroeg of er condooms waren maar die waren er niet masr omdat eva en jarne zo blij leken ben ik toch maar doorgegaan niemand wist hoe het inelkaar zat iedereen deed de kleren uit en daar zaten we dan niemand deed iets dus ik begon dan maar en vingerde eva op dat moment voelde het nog oke ik dacht wel aan mijn vriendin want die dacht dat ik ging gamen bij een vriend het ging dan apontaan door tot dat we allerlei seksuele handelingen hadden gedaan.

Toen ik was klaargekomen lagen ik en eva nog gewoon een tijd op bed jarne ging na dat hij was klaargekomen naar beneden hij is ook niet terug geweest ik heb het aan mijn vriendin verteld omdat ik boos en teleurgesteld op mezelf was maar ze begreep me uiteraard was ze een beetje boos maar dat begrijp ik ze zei ook dat ze alleen boos was omdat ik loog van haar mocht ik het wel doen als ik het eerlijk had gezegd maar ik voel me toch nog schuldig wat kan ik hier tegen doen

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen onnodige seksuele details.


3 reacties

Reputatie 3

Heb je al ooit met haar geneukt?

Badge

Heb je al ooit met haar geneukt?

Met mijn vriendin?

 

Badge

Update ze willen meer en eva heeft me apart benadert eens iets te doen samen jeweetwel

 

Reageer