Vraag

Trillen bij masturberen

  • 11 December 2022
  • 7 reacties
  • 1989 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hallo iedereen, 

Ik heb zojuist nog eens gemasturbeerd. Maar als ik over mij clitoris wrijf beginnen mijn benen heel heftig te trillen en kan ik eigenlijk niet echt meer door gaan. Is het dan juist de bedoeling dat ik doorga of juist niet? Is het normaal dat je vagina niet nat word? Want die van mij word dus niet nat.

Grtjs anoniempje 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Je moet doen wat fijn voelt

Reputatie 7
Badge +17

Als het lekker voelt moet je gewoon doorgaan. Dat je niet nat wordt kan komen omdat je nog niet opgewonden genoeg bent.

Sommigen vinden het fijn om iets meer naar achteren te gaan 

Reputatie 3
Badge +4

Hoe bedoel je?

Badge

hey hier hetzelfde ik had het gisteren ook

ik denk dat het een goed teken is maar het deed op een manier pijn ofzo

Hoe bedoel je?

Gewoon zeg maar niet helemaal voor bij je klit maar iets meer achter op en dan gewoon zachtjes beginnen en als het goed voelt steeds iets harder

Reputatie 1
Badge +1

heyhey, ik weet dat het een maandje geleden is maar toch

Geen zorgen! Wat jij beschrijft is het (bijna) klaarkomen, je lichaam gaat trillen en als je langs dat punt bent dan kom je dus klaar en bereik je je hoogtepunt, en dat is een  fijn gevoel. Dus: gewoon doorgaan, er is niks mis mee.

Het nat worden gaat bij sommige wat makkelijker dan de andere. Je kan altijd wat speeksel/glijmiddel gebruiken, maar dat je uit jezelf niet heel nat wordt is niet super raar. Wat je kan doen is langer de tijd nemen of fantaseren over iets, zodat je je lichaam een beetje klaar ervoor maakt. Dus niet meteen helemaal wild op je clitoris gaan zitten ;) Liefs

Reageer