trek ik te vaak af

  • 18 November 2023
  • 4 reacties
  • 239 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Jo iedereen ik heb dus het gevoel dat ik heel veel aftrek meestal 2 of 3 keer per dag maar soms ook wel 6 is dat erg want ik ben ongeveer altijd geil en trek ook op veel plekken af zoals thuis maar ook gwn in de wc op school of buiten of ja dat 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Het kan geen kwaad hoe ouder je wordt hoe minder je het zal doen. Je hebt gewoon ontdekt dat aftrekken heel lekker is en het zal vanzelf minder worden 

Reputatie 1
Badge

Ja nou ik doe het al 2 jaar lang en nu steeds meer maar miss ook omdat ik nu gewoon geiler word ofz

Reputatie 7
Badge +7

2 tot 3 keer is kan opzich wel denk ik, ik houd het op 1-3x per week vooral omdat het erg veel energie van mij kost

6x lijkt me heel eerlijk gezegd wel een beetje te veel😀 zo kun je je penis beschadigen.

Internet:
Als je het op een veilige manier doet, dus zonder jezelf te verwonden, dan is er in principe niks mis met dagelijks masturberen

Reputatie 2
Badge +1

Hoe vaak je geil bent heeft met je libido gehalte te maken. Als je een heel hoog libido hebt dan is het logisch en gezond dat je je vaak aftrekt. Zolang het geen aftrekken zelf geen pijn doet, kan je vrij weinig verkeerd doen. 

Daarnaast zit je in je pubertijd en ben je sowieso vaker geil en het is in je pubertijd erg normaal om vaak af te trekken. Vanaf je 17e / 18e neemt dit wel af.

Reageer