Skip to main content
Vraag

transvragen

• May 21, 2025
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

myla0318
Forum|alt.badge.img+2

hoi ik ben myla(16) een meisje maar geboren als jongen en ik heb dus nu al heel lang het gevoel dat ik trans ben alleen me ouders zijn tegen en me klas en school ook behalve een paar goede vrienden

en ik val ook op meiden :))

zijn jullie trans?

hebben jullie tips?

hoe oud ben je?

en hoe kan ik dit het best met me gf bespreken/

4 reacties

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

Ik ben zelf niet trans, wel een meisje, maar ik wil wel even zeggen dat ik het supermoedig vind dat je dit deelt. Het klinkt alsof je al best goed weet wie je bent, en dat is iets om trots op te zijn!!

Als het gaat om je vriendin, denk ik dat eerlijkheid het belangrijkste is. Als je haar vertrouwt, kun je gewoon rustig uitleggen wat je voelt en dat je haar mening belangrijk vindt. Kans dat ze gewoon achter je staat 💗

Blijf dichtbij jezelf, je bent echt niet alleen 💫

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyy myla dat jou ouders er niet achter staan is jammer van je ouders zij moeten jou eigenlijk accepteren zoals jij wilt zijn en als ze dat niet kunnen is dat gewoon zonde dit betekend echter niet dat jij niet jezelf hoeft te zijn (tip begin er niet steeds over dit zal het erger maken voor je ouders) je ouders denken waarschijnlijk dat het gek is en niet humaan want vroeger waren er nog geen trans mensen en dat ze het niet accepteren is normaal (niet normaal maar hoezo gebeurt ook in andere topics) dit komt omdat lgbtq de minderheid is en je kan beter de minderheid pesten dan de meerderheid want de meerderheid die zal altijd met meer man zijn dit is ook waarom veel jongens de meiden in de klas iriteren als er minder meiden zijn  dit betekend nogmaals niet dat je ouders gelijk hebben

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

@anoniem1305 

Dank voor je uitleg en begrip dit helpt me echt heel goed dankje :))

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

@girlvan033 

Dank voor deze mooie en lieve woorden :))