Vraag

Transgender/Jongen zijn


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal, ik heb nogsteeds niet gezegt dat ik graag een jongen wil zijn.. hebben jullie misschien tips?plsss

39 reacties

Reputatie 1
Badge
maar jullie hebben gelijk laten we niet off topic gaan
@Geen_Naam @nachosinmijnsap @Ronald2001 we gaan allemaal erg offtopic, even niet meer off-topic reageren zodat @Kaylee14 haar topic goed en relevant kan houden
Haha ja idd! We dwalen teveel af😂😂
maar jullie hebben gelijk laten we niet off topic gaan
Ben er wel even helemaal klaar mee. We zijn vrij om te geloven waarin we willen, maar je bent NIET VRIJ om te geloven dat je anderen hun geloven niet vrij wil laten. Jij gelooft in nazi's en vindt het niet oké dat Kaylee transgender is? Kaylee, neem die jongen niet al te serieus, alsjeblieft. Dit is een zorgelijke ontwikkeling, die ik helaas vaak tegenkom.

Laatst zei Nacho ook dat hij zijn eigen zusje van 12 penetreert, samen met mijn vader. Dit is zeer ernstig, maar ik geloof er geen ene flikker van. Nacho, je bent gewoon een joch die FvD stemt en dan denkt dat de wereld beter wordt. De Tweede Wereldoorlog wordt beter gemaakt dan het lijkt en Jodenvervolging wordt ontkend.

Excuses voor mijn politieke statements, maar als dit bericht volgens de KT niet mag, moeten alle berichten van Nacho ook verwijderd worden, want die zijn gebaseerd op religie en radicale politieke ideeën, zelfs zijn quote en profielafbeelding. De kindertelefoon is geen plek voor politieke discussie.

Het voorstel van Ronald2001 om een nieuw topic te starten. Daar ga ik niet op in. Ik ben niet op dit forum gekomen om iedereen te overtuigen dat de Tweede Wereldoorlog slecht was, of dat trans-Atlantische slavenhandel een gevolg was van radicale ideeën. Of dat de moord op de gebroeders de Witt in 1672 een complot was van Kievit. Ik ben niet hier om mensen geschiedenislessen te geven. Mensen weten de wereld toch wel weer te slopen...

Laten we dus stoppen met deze discussie, die misschien zinvol is, en verder gaan met het helpen van Kaylee. Al denk ik hem nu wel voldoende geholpen te hebben. Daarom stap ik ook uit dit topic.

Gegroet,
Een Persoon Zonder Naam, maar met politieke voorkeur
@Geen_Naam goed gezegt! En je hebt goed geholpen! Thanks,
Badge +1
Ik heb wat berichten verwijderd i.v.m. forumregel 3, de user die dit gestart is gemaild. Bedankt voor jullie goede reacties.
@Saskia_ bij mij is er niks verwijderd?
Reputatie 1
Badge
@Saskia_ het spijt me, ik had wat jonkos geklapt en was dus te high en begon te geloven in verkeerde dingen

Reageer