Skip to main content

vraagje, ik heb een super leuke jongen ontmoet die nadat we al een beetje intimiteit hebben gehad verteld dat hij trans is. ik support het enorm en vind het niet raar maar zou er wel aan moeten wennen en aankijken of ik daar niet anders door zou gaan denken want ik ben een beetje in de war merk ik. hoe kan ik dit op de beste manier brengen?

hoi hoi,

ik zou eerlijk zijn en vertellen wat je ervan denkt en wat je voelt. :)

xx


Hoi,

Eigenlijk zou dat je dit weet je gevoel niet moeten beïnvloeden. Het is nog steeds dezelfde jongen die jij leuk vind. Misschien vind hij het wel heel moeilijk om te vertellen. Het zal hem waarschijnlijk pijn doen als je niet meer met hem om wil gaan omdat je dit nu weet. Dus mijn tip is om te proberen om hem te accepteren hoe hij is, maar hem daar niet anders door te gaan zien.


Wat een lastige situatie. Ik snap wat J8J8 zegt, maar ik begrijp ook dat het best heel lastig kan zijn als je partner opeens zegt dat hij eigenlijk tot het andere geslacht hoort. Ook kan het erg ingewikkeld en verwarrend zijn omdat het misschien wel tegen jouw eigen seksualiteit ingaat.

Denk er zelf eens goed over na en sta open voor je eigen gevoelens en mening. Als je toch niet kunt wennen aan deze verandering, gaat het niet werken en is het oneerlijk en zonde om toch bij elkaar proberen te blijven. Je geeft hiermee misschien valse hoop en je verspilt hiermee jullie tijd. Dan kan je beter gewoon eerlijk zijn.

 

Sense: Verliefd op een transgender persoon


@xLisa  dankjewel bij deze reactie voel ik me het fijnst


Reageer