Vraag

Tot hoever kunnen jullie spuiten


  • Anonymous
  • 0 reacties

Tot hoever kunnen jullie spuiten?

Of druipt het bij jullie alleen.


Bij mij druipt het maar ben benieuwd of andere spuiten of druipen.


10 reacties

Het verschilt per persoon en keer. Het ligt er ook een beetje aan hoe je masturbeert. Liggend op je rug spuit je over het algemeen minder snel, maar op je knieën of staand wel.

Tevens is de duur van belang; langer masturberen leidt immers tot meer aanmaak van sperma en meer ‘druk’ waardoor je sneller en meer zal spuiten.

Echter, alles is prima. Succes!

Badge

te zien hoe lang ik me aftrek, meestal ruk ik lang en stel ik uit

als ik me standaard aftrek en weinig tijd heb kom ik klaar in 30 min, dan loopt het er uit, sperma is ook wat dikker dan en blijft op mijn eikel liggen

als ik 1 uur aftrek dan loopt men eikel over en komt het over mijn duim zo het buikje op gelopen

als ik 2 uur aftrek dan is het al wat vloeibaarder en spuit het wel beetje, dan beland er 1 straal tot max in mijn navel, al de rest wat er nog uitkomt blijft er uit lopen over men duim

als ik 4 uur of langer aftrek dan is het super vloeibaar en spuit alles er uit, in een paar stralen beland het dan tussen mijn navel en mijn borst

1x was ik zo geil, ik wou maar niet stoppen met rukken, ik heb toen een ganse nacht doorgerukt, ik ben pas klaargekomen toen ik 22 uur aan een stuk aan het rukken was, 1 straal spoot toen op mijn bovenarm en 1 straal over mijn schouder de grond op, wjojo

Badge

Zo wojow je moet wel heel geil zijn om 22 uur lang (bericht is aangepast door De Kindertelefoon in verband met forumregel 6: plaats op het forum geen persoonsgegevens) te rukken of niet. 

 

Denk je even aan forumregel 6? ;)

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

Als ik het iedere dag doe spuit het niet echt. Maar als ik een paar dagen het niet heb gedaan dan spuit het wel. 

Reputatie 7
Badge +5

Niet, ik heb nog niks

Badge

tot ongeveer 1,5 jaar geleden droop het bij mij ook alleen. Nu komt er steeds meer. Bij mij ligt het er ook aan hoelang ik niet heb getrokken. Als ik het doe nadat ik een week niet heb getrokken komt er veel en spuit het erg ver. Denk ongeveer als ik sta 1,5 meter. Maar als ik een hele week elke dag heb getrokken is het meer water en komt het ook minder ver.

Nog meer mensen?

Nog meer mensen?

Waar heb je meer antwoorden voor nodig? I mean, misschien komen er nog meer reacties, maar het antwoord op je vraag is nu wel duidelijk volgens mij: verschilt per persoon en per keer.

Bij mij spuit het meestal tot bij mijn schouder als k langer de tijd neem moet k oppassen dat ik niet naar mijn gezicht richt

Reageer