Vraag

Toompje te kort en gescheurd

  • 7 May 2020
  • 7 reacties
  • 1033 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey hallo ik ben nieuw op dit forum maar ik zit nu dus met een probleem 

Een paar dagen geleden is mijn toompje gescheurd.  Het doet nu pijn als ik plas of als Ik een stijve heb omdat hij zo kort is.

Ik durf het ook niet aan men ouders te vertellen omdat ik dat een beetje raar vind maar wat moet ik dan nu doen

Ik ben trouwens 14 bijna 15


7 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hoi sombrero, leroy hier!

Ik zou het wel vertellen aan je ouders, als je het vreemd vind om het aan een vrouw te vragen zou ik het doen als vader zoon. als het toompje namelijk beschadigt is of (in jouw geval)gescheurd kan dit inderdaad pijn geven. Als je écht niet naar je ouders wil, kan je altijd nog een afspraak maken met de huisarts

(En dit is bijzaak maar als je een goed toompje hebt ervaar je ook nog betere orgasmes)

Hoop dat je hier iets aan hebt

 

Ik zou direct je ouders vertelpen en naar de dokter gaan, nergen hoef je je voor te schamen, je piemel is onderdeel van je lichaam net als je arm. Je zou je ouders toch ook vertellen dat je je arm gebroken heb?

Mn broer had vroeger moeite met plassen dus hij toverde zn lul te voorschijn aan mn ouders en die zijn naar de dokter gegaan, bleek dat hij een operatie nosig had, dat was niet gebeurt als hij te bang was er iets over te zeggen.

Hallo SOMBRERO :)

Ik denk dat het verstandig is als je het wel tegen je ouders verteld en naar de huisarts gaan.

-TheMightySlayer <3

ik heb dat ook gehad en heb het tegen mn vader vertelt en heb ook gezegt dat ik het eigenlijk niet durfde te zeggen toen zij hij dat het helemaal niet raar was om te zeggen want we hadden allebei hetzelfde geslachtsdeel dus je hoeft je niet te schamen.

 

Daarna naar dokter geweest en na een paar dagen weer herstellende

Suc6

@743403 ik woon niet bij mijn biologische vader en mijn pleeg vader is bijna altijd bij of met zijn werk bezig ik praat ook niet vaak met hem ik heb dus niet echt een band ofzo met hem dus ik zou het best raar vinden om dan nu in een keer over dit onderwerp te gaan praten.

Maar zou ik ook zelf een afspraak kunnen maken met de huisarts/dokter of mag dat niet als je 14 bent? 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo Sombrero,

 

ja, je kan ook zelf een afspraak bij de huisarts maken.

Jongeren tussen de 12 en de 16 jaar mogen ook zelf naar de huisarts, zonder ouders. Wel kan het zijn dat de huisarts je ouders inlicht, wanneer hij/zij denkt dat dat beter is.

Bij iemand van 16 jaar en ouder mag de huisarts de ouders niet inlichten als diegene dat zelf niet wil.

 

Bron: https://www.thuisarts.nl/rechten-en-plichten-van-pati%C3%ABnten

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Normaal als het gescheurd is niet erg omdat een arts erin knipt als deze te kort is wat tijdelijk hevige pijn veroorzaakt maar het gaat na het sneetje wel losser zitten en het kan zelfs zijn dat het toompje is vastgegroeid aan de eikel wat zeer onprettig kan voelen omdat je je voorhuid praktisch niet naar achter kan trekken en het kan gênant zijn het is wel je toekomst omdat werkt het niet kun je later ook geen kindje maken en je bent niet de enige met genitale problemen 

Reageer