Vraag

tongzoenen

  • 16 November 2021
  • 3 reacties
  • 542 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen

Ik wil het onderwerp hier eventjes kwijt omdat ik me erover schaam en het hier toch anoniem is, dusja.

Het gaat dus over tongzoenen. 

De persoon met wie ik als eerste gezoend heb was al erg ervaren.. dus dan ga je er als naïef mens vanuit dat ze het allemaal beter weten. Nu ik er wat meer over nadenk, is de zoentechniek die hij me aangeleerd heeft denk ik niet zo heel goed en lekker is..

Het enige wat ik dus ken is gwn rondjes draaien rond elkaars tong, en that’s it. Ik denk niet dat dit de bedoeling is, en ik ben nu helemaal aan het piekeren. Bij mijn tweede zoen partner heb ik precies hetzelfde gedaan, omdat dit het enige is wat ik tot nu toe ervaren heb/geleerd heb. Nu schaam ik me dus helemaal rot en ben ik heb al wat faalangst, ook op seksueel vlak, wat vervelend is. Hebben jullie tips hoe je wek goed kan/moet tongzoenen?

alvast bedankt :)

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Heyy!!

Voor iedereen is dit anders. De een doet het zo de ander anders. Vraag wat diegene lekker vindt en hoe hij/zij dat dan doet. Daarna zou je het kunnen proberen haha. Verder weet ik niet zoveel over tongzoenen maar je kunt het altijd opzoeken. En wees niet onzeker, het komt vast goed! 

 

Groetjes!

-SeaTurtle

Badge

Hi! 
Gewoon doen wat goed voelt. 
Als je iemand tongzoent die je helemaal niet leuk vindt dan is het ook niet lekker, en voor de ander dan ook niet. Als je de goede vindt dan zeg ik gewoon: go with the flow!

de ene vult de andere aan!
En als je ECHT niet weet wat je moet doen, denk dan gewoon aan een 🚁

groetjes: P

Reputatie 3
Badge +3

Hey iedereen

Ik wil het onderwerp hier eventjes kwijt omdat ik me erover schaam en het hier toch anoniem is, dusja.

Het gaat dus over tongzoenen. 

De persoon met wie ik als eerste gezoend heb was al erg ervaren.. dus dan ga je er als naïef mens vanuit dat ze het allemaal beter weten. Nu ik er wat meer over nadenk, is de zoentechniek die hij me aangeleerd heeft denk ik niet zo heel goed en lekker is..

Het enige wat ik dus ken is gwn rondjes draaien rond elkaars tong, en that’s it. Ik denk niet dat dit de bedoeling is, en ik ben nu helemaal aan het piekeren. Bij mijn tweede zoen partner heb ik precies hetzelfde gedaan, omdat dit het enige is wat ik tot nu toe ervaren heb/geleerd heb. Nu schaam ik me dus helemaal rot en ben ik heb al wat faalangst, ook op seksueel vlak, wat vervelend is. Hebben jullie tips hoe je wek goed kan/moet tongzoenen?

alvast bedankt :)

 




Iedereen doet het anders / wil het anders / vind het anders fijn dus er is niet echt een iets wat je kan leren. Ik kan je wel vertellen dat ik zelf gewoon een beetje met diegene 's tong speel (niet te diep in diegene 's mond) en dan ook nog een beetje om de 5 seconden weer terug trek en voor een halve seconden op diegenes lip zuig ofzoiets, maar meestal waarneer ik echt heel geil ben en diegene ook dan blijf ik gewoon tongen todat we stoppen. Dats de ervaring die ik je kan geven en verder moet je het zelf uitvinden want het gaat ook heel erg per persoon.

Reageer