Tomboy

  • 21 March 2020
  • 3 reacties
  • 235 Bekeken

Badge

Dus.......

Ik ben Danique ik ben 13 jaar, ik ben lesbienne.

Ik heb een vriendinnetje👭.

Ik weet niet zeker of ik nou echt een Tomboy ben…

Ik heb weleens een jurk aan of een rok als ik geen spijkerbroeken meer in mijn kast heb liggen.

Ik vind sommige meiden dingetjes wel leuk.

En ik weet ook niet hoe ik het tegen mijn ouders zou moeten vertellen.

En weet iemand een leuke naam die voor beide geslachten past??? 

Thnx for reading UwU😋


3 reacties

Wat ontzettend leuk dat je dit nu al zo zeker weet en leuk voor elkaar hebt. Wat betreft labels: dat komt nog wel. Ik zou me daar geen zorgen over maken. Iedereen gaat in de tiener jaren door fases heen. Ook hetero

Hey Danique

 

Als je niet goed weet hoe je ouders in te lichten rond het tomboy zijn, zou je je eventueel steeds meer en meer tomboy-like kunnen kleden. Op die manier kunnen je ouders stilaan wennen aan jouw manier van zijn. Weten je ouders al dat je een vriendin hebt? Misschien is het leuk om haar eens uit te nodigen bij jullie thuis :slight_smile:

 

Namen als Robin en Morgan vind ik wel leuk. Als je in Google ‘unisex namen’ opgeeft als zoekterm, krijg je lijsten namen passend voor elk geslacht te zien. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Hoi Danique!

Het maakt niet uit of je een tomboy bent of niet, dat maakt je niet minder lesbisch. Het kan soms overweldigend zijn wanneer je net uit de kast bent en het gevoel hebt dat je alles moet doen om er zo gay mogelijk uit te zien. Mijn advies is: Kleed je zoals je wilt! En heb niet het gevoel dat omdat je soms een tomboy stijl hebt, je nooit meer meisjesachtige dingen mag dragen. Mijn vriendinnetje heeft bijvoorbeeld kort haar en veel jongensachtige kleren, maar draagt graag make up.

Veel succes met je vriendinnetje!

Reageer