Skip to main content

Heyy allemaal,

 

Ben een jongen die sinds aan paar maanden geleden er achter ben gekomen dat ik de fetisj omorashi heb.

 

En mijn ouders gaan over een jaar een paar weken weken op vakantie en mij zou het leuk en spannend lijken om 1 dag een toiletloze dag te houden dat ik het alleen maar mag plassen in mijn broek.

 

Heeft iemand alvast een tip voor mij?

-tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel  11-

Gewoon het in een oude broek doen, en of alleen in je onderbroek

 

als je het nog iets anders wil doen kan je altijd nog luiers kopen( wel voor grote mensen).

 

je kan bv ook iemand zoeken online waar je het dan aan moet vragen of je naar de wc mag en of je in je broek mag etc.

 

je kan ook opdrachten doen en het zo lang mogelijk ophouden om het moeilijker te maken voor je blaas,

 

zoals op je buik liggen,

Sporten

om het kwartier glas water drinken


je kan ook opdrachten doen en het zo lang mogelijk ophouden om het moeilijker te maken voor je blaas,

dit moet je echt niet doen tenzij je een blaasontsteking wilt.

 

wat is trouwens fetisj omorashi? misschien als ik weet wat het is kan ik veder helpen


Omorashi is ook dat je naar de wc moet en bv in je broek gaat,

sommige mensen doen het tot het puntje.

 

maar je moet ook altijd je gezonde verstand gebruiken en gaan wanneer het echt moet


Je kunt ook luiers kopen 


Gewoon het in een oude broek doen, en of alleen in je onderbroek

 

als je het nog iets anders wil doen kan je altijd nog luiers kopen( wel voor grote mensen).

 

je kan bv ook iemand zoeken online waar je het dan aan moet vragen of je naar de wc mag en of je in je broek mag etc.

 

je kan ook opdrachten doen en het zo lang mogelijk ophouden om het moeilijker te maken voor je blaas,

 

zoals op je buik liggen,

Sporten

om het kwartier glas water drinken

Ook tips voor als ik het buiten wilt doen?

 


Loop ongeveer een kwartier ver weg laat een klein beetje plas in je onderbroek gaan ( pas op niet teveel) loop weer terug naar huis

 

dit is een kleine opdracht

 

maar je kan ook gaan voor

 

loop een half uur ver weg als je al een beetje moet

als je na dat half uurtje ineens heel erg moet kan je heel je broek onder zeikenw

(kleine tip zorg dat niet veel mensen je zien anders kunnen er fotos gemaakt worden)

en als je nig niet zo nodig moet doe je het zelfde als de vorige en klein beetje

loop weer terug naar huis en ga weer wat drinken, ga dan voor q0 minuten op je buik liggen, ( mag ook buiten) 

 

maar buiten kan je wel echt minder doen omdat het openbaar is


Stel voor ik wil het openbaar openbaar doen, hoe kan ik er voor zorgen dat het echt op een ongelukje lijkt?


Reageer