Skip to main content

Dus het schooljaar is af maar dit- en vorig jaar heb ik in de klas gezeten met een jongen die ik best aantrekkelijk vind

Ik kende die jongen al daarvoor, ik had hem 1x ontmoet toen hij een paar uur bij mij thuis is geweest en ook hier heeft avondgegeten, we hadden die avond basketbal gespeelt en trampoline gesprongen in m'n achtertuin, m'n moeder en de vriendin van zijn vader zijn hele goede vriendinnen

Vandaag is de dochter van die gemeenschappelijke connectie geslaagd voor school en zijn we met zijn hele gezin, mijn gezin en nog een andere naar een restaurant geweest om dat te vieren

Die jongen heeft ook een zus, die ook was bij beide ‘ontmoetingen’, eerste keer vond ik der al mooi maar is er niet echt iets gebeurt want ik was vooral buiten en zij binnen, maar nu herkende ik haar eerst even niet maar na een paar minuten realiseerde ik dat zij dat was, we zaten tegenover elkaar maar ze was de hele tijd ‘stiekem’ naar me aan het kijken, ik probeerde eerst oogcontact te vermijden maar daarna realiseerde ik dat ze met me aan het flirten was dus ik begon ook ‘stiekem’ naar haar te kijken

(Daarmee bedoel ik dat we snel naar elkaar kijken, soms uit de hoeken van onze ogen, en soms heb we dan dus even oogcontact, we doen dan alsof het stiekem is maar eigenlijk zorgen we expres dat de andere het door heeft), maar na ongeveer de helft begonnen we dus met praten, uiteindelijk gingen we weg dus iedereen stond op en ik had jeuk aan m'n schouder dus ik deed m'n mouw weg om ff te krabben en ze was ‘stiekem’ aan het kijken naar m'n (best gespierde) arm, en uiteindelijk vroeg ik om der snap die ze heeft gegeven

(Tijdens de schooljaren en zelfs een keer aan het begin van het restaurant vandaag maakte ik (en op school ook veel van zijn andere vrienden) ‘grappen’ over dat ze lekker is naar der broer)

Maar is het erg dat ze misschien toekomstig m'n vriendin gaat zijn terwijl ik der broer aantrekkelijk vind en we vrienden zijn, en onze ouders vrienden zijn

Hoi @aannoonnyymmppjjee 

Lastig zeg.

Je vind ze dus allebij aantrekkelijk.

Denk je dat die jongen gevoelens voor jou heeft? Als dat zo is zal je een keuze moeten maken.

Als je nu bij jezelf nadenkt wie leuker is, wie van die 2 is dat dan?

Liefs @NoahLovesYou 


Om eerlijk te zijn vind ik fysiek de broer meer aantrekkelijk maar zover ik weet is hij gewoon hetero, het probleem is meer dat ik dan iets zou hebben voor de broer van m'n vriendin, en dat m'n vriendin dan de dus van een van m'n vrienden zou zijn


Reageer