Vraag

Tips voor zelf seks/neuken?

  • 3 August 2020
  • 5 reacties
  • 1449 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey))

Kben een meisje van 14 en kheb ontzettend zin in seks)) maar alleen met me zelf)) de enigste dat ik altijd doe is doen alsof ik op iemand lig en neuken)) maar dat is saai)) kwil iets anders proberen maar niet vingeren))

iemand idee voor zelf seks/neuken?

Alv bdankt!


5 reacties

Hey @TTA 

Zelf ben ik niet echt van het vingeren en dat soort dingetjes maar ik heb op het forum wel heel veel gezien dat mensen op een kussen deden rijden of idd zoals jij doet je fantasie gebruiken. Verder kan je misschien een viberator kopen (ik weet niet precies hoe dat zit maar ik las ergens dat je het bij een afhaalpunt kan kopen en die weten ook niet wat er in het pakketje zit, want ik snap dat je ouders niet alles hoeven te weten) Ik hoop dat dit je miss een beetje helpt?

 

Groetjes!!

Hey, probeer is anderen plekken van je lichaam te strelen. Ik raad de nek aan, een van de beste plekken naar mijn mening! Je kan fantaseren dat iemand het anders het doet en je over je hele lichaam zoent. Hoop dat je daar wat aan hebt!

Reputatie 3
Badge +3

Hoii! Zelf vind ik dat ook wellis fijn, en ik gebruik zoals @Rosalie_X  als zei een kussen. Goed fantaseren daarmee, helpt bij mij dan. 

Idk of je hier wat aan heb maar ja suc6

Reputatie 1
Badge

Je kan ook een laken pakken en dat tussen je benen doen

Reputatie 7
Badge +7

Koop een vibrator, vraag een jongen of hij met je wilt neuken, gebruik een kussen, pak een douchekop en doe het bij je vagina, ga fantaseren. Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb geholpen. 

XX MCES

Reageer