Skip to main content

Hoi allemaal. Ik ben (helaas) nogsteeds een meisje en ik ben 15. Ik ben 2 maand ofzo niet op het forum geweest omdat ik een nieuwe telefoon had gekregen en daardoor mijn wachtwoord was kwijtgeraakt (gelukkig wel weer gevonden). Dit is volgensmij mijn alle eerste topic hier en ik vind het zelf best wel lastig om over dit onderwerp te praten dus er komen veel rare zinnen en woorden die je tegen een 5 jarige zou gebruiken als je uitlegd hoe die is geboren.

Ik had laatst een boek gelezen genaamd 'my lesbian experience with loneliness'. Het was een erg interessant boek en je volgde daar een meisje die een depressie had. Ze had het moeilijk met werk en het gewoon in leven blijven en ze vond het moeilijk om haarzelf te accepteren voor wie ze was. Op gegeven moment wou ze gewoon seks en had ze een bedrijf gemailt en huurde ze een vrouw die met andere vrouwen seks heeft. Dat had ze uiteindelijk 2 keer gedaan. De eerste keer was ze heel erg oncomfortabel omdat ze het nog nooit had gedaan en ze achterop haar hoofd een kale plek had omdat ze zelf haar haar uittrok. Ik vond het boek erg leuk en ik dacht dat het kwam omdat ik mijzelf kon vinden in het depressie gedeelte. Ik dacht terug aan dat ik het boek las en ik vond de moment waar ze seks hadden erg fijn (ik denk dat dat get goede woord is). Ik ben dus opzoek gegaan naar meer boeken waar ze seks hebben. Ik heb gekeken naar boeken voor onder de 18 en dat was saai om het maar zo te zeggen. Dus toen heb ik 'maids punishment' gelezen. Ik denk dat ik daar maar beter niet al te veel details van kan delen omdat ik dan waarschijnlijk een probleem heb. Maar even kort een samenvatting daarvan. Een meisje werkt als schoonmaker bij een lesbisch koppel en er is 1 ruimte waar ze niet in mag maar ze gaat daar toch een keer in als de vrouwen op reis zijn. Er zijn daar allemaal spullen om iemand te verkrachten  ze pakt een ding en daarna fingerfuckted ze haarzelf. Ze laat dat ding vallen en vergeet het optepakken. De vrouwen komen erachter dat ze dat heeft gedaan en ze wordt weer terug gebracht naar die kamer en wordt voor het genot van die twee vrouwen verkracht. Ik vond dat fijn om te lezen en ik begon mijzelf ook ondertussen te vingeren. Ik vond het gewoon fijn en ik kan me gewoon lekker relaxen dan ofzo.

Ik dacht dus nu 2 dingen. 1. Ik wil een dildo kopen. Blijkbaar verkoopt de HEMA bij mij in de buurt dildos. Ik wou die dingen wel kopen, maar dan vraagt mijn moeder wat ik bij de Hema deed en wat ik heb gekocht voor iets van 16 euro daar. En daarbij, die hema ligt nog net niet naast onze school dus iedereen ziet mij dan die dildo kopen en dan wordt ik nog erger gepest dan ik al wordt. 2. Als oplossing dacht ik dus, 'ik neem meer van dat soort boeken'. Ik kan geen boeken meer vinden. Ik heb een e-reader dus ik kan bijna elk bestaand boek vinden. Dus als iemand nog leuke ideeën heeft hoor ik het graag want die boeken lees ik nu zodat ik zelf zin heb om mezelf te vingeren en door die boeken doe ik alsof iemand anders dat bij mij doet. 

Dus mijn vraag aan jullie is. Heeft iemand een goed idee hoe ik stiekem een dildo kan kopen of heeft iemand anders goede boeken?

Ps. Mijn excuses voor de titel. Ik had echt geen idee wat ik anders had moeten doen

Mss kan je online een dildo kopen? En eens aan ai vragen voor leuke boeken?

Liefs

Anoniem789 

Daar heb ik ook al over nagedacht.

Mijn moeder kan mijn bankrekening zien en kan dus ook zien op welke site ik iets bestel. Dus dan zal je bijvoorbeeld zien staan: "14.99 naar sekstoys.nl". Als ik dat doe kan ze net zo goed naast me staan als ik het koop.

En ai vragen zou kunnen, maar weet jij dan een ai die dan niet zegt dat ze niet met het onderwerp door kunnen gaan? Ik heb niet te veel details erbij gezet voor een reden. Ik ben nu een ander boek in die richting aan het lezen maar het is heel ingewikkeld. Gewoon doordat de woorden wel nederlands zijn, maar dat zijn ze eigenlijk niet. En je hebt geen overgang naar een ander hoofdstuk terwijl die er wel is. En er kloppen wel meer dingen niet. Zo wordt er bijvoorbeeld een man verkracht en eerst laten ze een soortvan blijken dat het een vrouw is. En dan is er opeens iets met een teelbal en dan opeens iets met zijn kut. 

Hm en als je iets op bol.com besteld? Kan je moeder dat dan ook zien? (Kt dit is geen reclame, ik probeer haar te helpen, ik ken niemand die eigenaar/eigenaares is van bol) 

Mss de chatbot van Snapchat? Geen idee of die zo'n dingen afblockt. Of een site van een bibliotheek in je buurt en dan jou boek opzoeken en dan kijken bij "misschien vind je dit ook interessant?"

Liefs 

Anoniem789 

hoii

.** De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum

verder wens ik veel suc6 met je dildo 

Liefsss F

Reageer