Skip to main content

Hoii, hebben jullie tips hoe je vingeren nog lekkerder maken? En kunnen jullie ook de stappen van vingeren reageren, want ik zou ook graag andere vinger technieken willen uitproberen?!GRAAG JE GESLACHT EN LEEFTIJD MELDEN!!

Hey ik ben een meisje van 13 en om vingeren lekkerder te maken kun je kleine beetjes plassen terwijl je het doet. Ik plas altijd kleine beetjes als ik mij vinger het liefst van al in mijn onderbroek is echt geil om zo te vingeren.


Nog andere tips en kan je een stappenplan maken van hoe je moet vingeren?


Andere tip om lekker te vingeren is tegelijk met kleine beetjes plassen vooral je volledige vagina en je clitoris strelen een stappenplan mag hier jammer genoeg niet heb hier al eens een  verwittiging voor gehad je mag hier geen details geven sorry 😞 


Andere tip om lekker te vingeren is tegelijk met kleine beetjes plassen vooral je volledige vagina en je clitoris strelen een stappenplan mag hier jammer genoeg niet heb hier al eens een  verwittiging voor gehad je mag hier geen details geven sorry 😞 

Uhmm wat is een clitoris? Nou ik weet het wel maar ik kan maar niet vinden waar de clitoris is. Weetje miss hoe je je clitoris kan vinden?


Het knobbeltje helemaal bovenaan tussen je vagina je merkt het vanzelf wel voelt supergoed aan als je hiermee speelt.


Reageer