Skip to main content

Hallo ik wik heel graag vingeren maar het lijkt mij eng. Hebben jullie tips?

Hallo ik wik heel graag vingeren maar het lijkt mij eng. Hebben jullie tips?

In het begin is het voor de eerst keer best spannend, en soms misschien wel niet fijn. Maar uiteindelijk word het heerlijk. Dus ik zou er als ik jou was gewoon er een wc rol bij houden of een (witte) Handdoek voor als er iets gebeurt. 

Groetjes van T..

 


hee, 

Ik snap dat het eng is maar er kan niks gebeuren. Je kan online wat tips opzoeken over hoe je het best kan vingeren. Het is echt niet eng en mega fijn! Je moet het alleen even ontdekken, dat kan helemaal op jouwn tempo. Geen haast, en stop als  het pijn doet. 


Als je naakt bent kan je gaan zitten of liggen en je benen wijd doen en dan met een spiegeltje jezelf goed bekijken en dan rustig gaan voelen en proberen of je vinger er in wil. Je kan ook spuug aan je vinger doen zodat het lekker glibberig is. Als je geen spiegeltje hebt kan je ook met je mobiel proberen te filmen. 


Als je naakt bent kan je gaan zitten of liggen en je benen wijd doen en dan met een spiegeltje jezelf goed bekijken en dan rustig gaan voelen en proberen of je vinger er in wil. Je kan ook spuug aan je vinger doen zodat het lekker glibberig is. Als je geen spiegeltje hebt kan je ook met je mobiel proberen te filmen. 

ja…. maar dan wel het filmpje weggooien daarna 😅

 

Hallo ik wik heel graag vingeren maar het lijkt mij eng. Hebben jullie tips?

probeer zelf te ontdekken wat je fijn vindt. als je het nog (te) eng of spannend vindt hoeft het natuurlijk niet. je kan hier op sense info wel meer vinden!  suc6! 

 

Mij_Niet_Gezien


Vingeren betekent niet perse dat je jou vingers  in je vagina moet doen je kan perfect vingeren door met je vingers over je vagina en clitoris te strelen tot je klaarkomt je kan een beetje plassen om alles gevoeliger te maken en nat te maken is echt zalig.


Reageer